Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV SA anunţă într-un comunicat de presă că în 2015 grupul de media din România pe care îl conduce are o strategie de business care vizează consolidarea portofoliului printr-o poziţionare clară a staţiilor mai mici.
“Este natural pentru o organizaţie să îşi dorească susţinerea întregului portofoliu, şi nu doar a brandului principal. Anul viitor va aduce schimbări, modificări şi îmbunătăţiri în grila de programe a tuturor staţiilor TV din portofoliul nostru. În plus, vom aborda o politică de promovare susţinută a canalelor mai mici pe cele principale, astfel încât să facem cunoscută oferta acestora către publicul relevant”, spune Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV SA.
Din noutăţile grilei de anul viitor
PRO TV va va produce în 2015 formate internaţionale precum “Sunt celebru, scoate-mă de aici” (“I’m a celebrity… Get me out of here!”, format deţinut de ITV) sau Tumble (format deţinut de BBC, lansat în 2014 în UK). Televiziunea subliniază că în grila de anul viitor nu vor lipsi nici producţii deja cunoscute, precum Românii au talent, MasterChef, Vocea României, Visuri la Cheie şi Las Fierbinţi.
Ce vor difuza celelalte posturi din potrofoliul Pro TV SA
Acasă TV va continua să difuzeze cele mai bune telenovele internaţionale. Printre noutăţile anului viitor se găsesc La Gata (Televisa), Los Miserables (Telemundo), Las Bravo (Azteca), dar şi seriale turceşti cu audienţe bune în întreaga lume.
În premieră, primele episoade ale serialului Acasă TV Puterea destinului vor putea fi vizionate pe PRO TV, începând cu 5 ianuarie.
Acasă Gold, la mai puţin de 4 ani de la lansare, oferă atât seriale româneşti, cât şi seriale internaţionale de comedie, acţiune, familie sau romantice.
PRO Cinema îşi va consolida anul viitor oferta de filme. În 2015 serile Pro Cinema vor aduce două filme în prime time.
Despre Sport.ro, PRO TV Internaţional şi MTV grupul Pro TV SA nu a comunicat foarte multe detalii privind grila pentru 2015.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Daca nu te-ai prins ce vreau sa spun, iti explic: nu are nicio relevanta audienta cumulata pe grup media, atat timp cat nu au acelasi numar de posturi , cu aceeasi orientare a programelor. Ca si in exemplul cu masini, cantitatea nu este suficienta si nici relevanta. Pro nu are canal de stiri sau de stiri mondene, parca au renuntat si la managementul MTV, Intact nu mai are canal de sport si nu are canal de filme.
Compara audientele pe acele domenii unde ambele trusturi sunt prezente si spune-ne rezultatul (Pro- A1, Acasa- Euforia).
Numai Intact se compara la nivel de grup, deoarece posturile luate individual nu au cu ce:)). Si nu se lauda ca au cea mai mare audienta, ci ca au cea mai mare crestere fata de anii precedent:)) O alta smecherie pentru fraieri, nu conteaza marimea procentului ci valoarea la care il aplici. De ex: daca Pro Tv creste cu 5% iar A1 cu 6%, cresterea Pro TV in valoare absoluta este mai mare decat cea a A1, deoarece audienta lor este in medie cu 10-20% mai mare.