“Rebate-ul este benefic, atat timp cat produce o relatie de tip win-win in mod transparent si ajuta la stimularea in mod armonios a relatiilor comerciale intre doi jucatori”, a declarat pentru HotNews Bogdan Prăjişteanu, numit în poziţia de director comercial Antena Group.
Bogdan Prăjişteanu:
“E OK rebate-ul in toate tipurile de publicitate atat timp cat exista o abordare in care toti jucatorii (client - furnizor de continut media - agentie) au un castig. Legea si-a dorit sa transparentizeze piata si a si facut–o pentru TV.
Nivelul de rebate este un calcul economic facut de fiecare furnizor de continut si care reflecta o relatie comerciala sanatoasa, nu exista un etalon pentru acest nivel maxim care presupune multi factori cum ar istoricul relatiei, volumele derulate, dar si termenele de plata.”
Bogdan Prăjişteanu era director al MEC în perioada în care Consiliul Concurenţei a demarat ancheta împotriva agenţiilor de media, ulterior amendate pentru asociere de tip cartel pentru “scoaterea de pe piaţă a concurentului The Group”. MEC era una dintre agenţiile care discutau despre “lipsa de etică a The Group”
Există “agenţii neetice” pe piaţă? Dacă da, cum va lucra cu ele?
“Vom lucra cu toate agentiile, intr-un cadru legal transparent si intr-o relatie de tip win-win”, a spus Prăjişteanu pentru HotNews.
Declaraţiile complete, pe HotNews.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii