TAXĂ PENTRU TRINITAS. Un ordin intern al Bisericii Ortodoxe Române (BOR), care a intrat în vigoare de la 1 ianuarie 2015, le cere preoţilor din subordine să cotizeze lunar câte 0,07 lei/lună de familie din parohie către televiziunea Patriarhiei Române, Trinitas TV, potrivit jurnalistului Cătălin Striblea, citat de Adevărul.
Striblea a publicat pe blog un document prin care Episcopia Slatinei şi Romanaţilor cere ca fiecare familie să susţină financiar activitatea Televiziunii şi Radioului Trinitas. „Mi-am făcut şi un calcul cu un număr de opt milioane de familii în România. Dacă, prin absurd, Biserica ar fi atât de eficientă să strângă banii de la toată lumea, iar preoţii atât de doritori să plătească, am ajunge în următoarea situaţie: într-o lună Trinitas ar strânge cam 560 de mii de lei. Asta ne duce într-un an la 1,5 milioane de euro, destul să operezi o televiziune de mărimea Trinitas. Cele de ştiri au costuri de la 200-300 de mii până la 1,5-2 milioane“, a scris Cătălin Striblea.
SAATCHI ÎNTR-O NOUĂ VARIANTĂ. Grupul de comunicare Publicis relanseaza brandul Saatchi&Saatchi pe piata romaneasca de publicitate, sub forma unei agentii conduse de Radu Luca si care va functiona in cadrul unei "apropieri operationale" cu o alta agentie, The Geeks, condusa de Costin Radu, scrie HotNews. Aceasta asociere va oferi "programe integrate de comunicare pe un fundament digital", potrivit companiei. Publicis preluase recent brandul Saatchi&Saatchi de la grupul de comunicare condus de Radu Florescu, Centrade, care a ramas de la sfarsitul anului trecut fara afiliere la reteaua internationala Saatchi.
Grupul Publicis relanseaza brandul Saatchi&Saatchi pe piata romaneasca. "Apropiere operationala" intre noua Saatchi si agentia digitala The Geeks
TELEVIZIUNI „SPORTIVE”. Cu programe „uşurele”, Sport.ro se menţine pe primul loc în topul televiziunilor de sport măsurate de Kantar Media, cu o medie de 33.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional.
În februarie, Eurosport a pierdut 13.000 de telespectatori la nivel naţional şi 10.000 în urban, faţă de audienţa din ianuarie. Pierderile sunt cauzate de faptul că în ianuarie, Eurosport a difuzat Australian Open, turneu în care a evoluat Simona Halep. De această slăbiciune a Eurosportului a profitat Dolce Sport, canalul de sport al platformei digitale Telekom TV, care a ajuns a doua televiziune pe această nişă, după Sport.ro. În februarie, Dolce Sport a avut o audienţă naţională de 18.000 de telespectatori pe minut, cu 7.000 mai mult decât în ianuarie.
În februarie, Dolce Sport a ajuns a doua televiziune de sport la nivel naţional
Ar trebui sa citesti mai mult decat titlul.. ca sa intelegi cate ceva..
"Episcopia Slatinei şi Romanaţilor cere ca fiecare FAMILIE să susţină financiar activitatea Televiziunii şi Radioului Trinitas."