AUDIENŢE. La startul în sezonul al şaptelea, la o altă oră decât acum şi într-o altă zi, Las Fierbinţi a avut o audienţă apropiată de cifrele pe care le scotea şi în sezoanele trecute.
Serialul a fost difuzat de Pro TV miercurea (faţă de joi, sezonul trecut), de la ora 21.25 (o oră mai târziu decât în mod obişnuit). A fost la concurenţă cu serialul turcesc Trădarea (Kanal D) şi cu Te pui cu blondele (Antena 1).
Paginademedia.ro va prezinta audientele primului episod al noului sezon:
NATIONAL. Las Fierbinţi a fost urmărit, la primul episod al acestui sezon, de aproape 1,9 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Kanal D (1,5 milioane) şi Antena 1 )1,2 milioane).
URBAN. La nivel urban, Las Fierbinţi a avut o audienţă de 950.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, clasamentul a fost completat de Kanal D (870.000) şi Antena (700.000).
COMERCIAL. Serialul a atras 680.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. În topul pe targetul comercial, după Pro TV au urmat Antena 1 (344.000) şi Kanal D (250.000).
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.875.000 | 10.2 | 19.6 |
2 | Kanal D | 1.526.000 | 8.3 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 1.211.000 | 6.6 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 706.000 | 3.8 | 7.4 |
5 | Acasa | 340.000 | 1.8 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (21.25-22.20), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 956.000 | 9.5 | 17.9 |
2 | Kanal D | 871.000 | 8.6 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 702.000 | 7 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 511.000 | 5.1 | 9.6 |
5 | Acasa | 180.000 | 1.8 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 martie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 683.000 | 13.6 | 29.1 |
2 | Antena 1 | 344.000 | 6.9 | 14.6 |
3 | Kanal D | 249.000 | 5 | 10.6 |
4 | Antena 3 | 90.000 | 1.8 | 3.8 |
5 | Acasa | 90.000 | 1.8 | 3.8 |
Comentarii
Oricum pe miercuri si joi cu Las Fierbiti mi se pare un pic gresita strategia ... in mod normal , cand ai 2 show-uri pe seara ... Primul show (ora20) e show-ul de putere , veteranul , care face audienta maxima , si al-2-lea show e folow-up , show-ul nou , cu audiente mai mici , pe care eventual sa il care primul show ... Deci cred ca Las Fierbinti pierde mult fiind de ora 21:30 ...