PREMIERA: BATUT LA DEBUT. Prima editie a emisiunii Vine Cheful, de pe Pro TV, a fost depasita in audiente de serialul turcesc Tradarea.
Vine Cheful a fost pe locul al doilea in audiente, dupa Kanal D, atat la nivelul intregii tari, cat si la nivel urban. Pro TV a fost pe prima pozitie doar pe targetul comercial.
Vine Cheful este primul debut de pe Pro TV din acest an clasat pe locul al doilea in audientele TV.
Paginademedia.ro va prezinta audientele primei editii Vine Cheful, de pe Pro TV:
NATIONAL. Vine cheful a fost difuzata in intervalul 21.20-22.25 si a fost urmarita de 1,46 de milioane de romani, la nivel national. Emisiunea a fost pe locul doi, la mica distanta de Kanal D, care avea cu 12.000 de telespectatori in plus.
URBAN. Diferenta dintre Kanal D si Pro TV a fost mai mare la orase: 900.000 de telespectatori media pentru postul turcesc, cu 200.000 mai multi decat emisiunea Vine Cheful.
COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima pozitie pe targetul commercial, cu 480.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani. Pe acest segment, locul doi a fost al Antenei 1 (330.000), iar turcii de la Kanal D au fost pe locul trei, cu 260.000 de telespectatori pe targetul comercial.
Audienţa posturilor TV marti, 10 martie, pe intervalul emisiunii Vine Cheful (21.20-22.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.472.000 | 8.0 | 15.6 |
2 | Pro TV | 1.459.000 | 7.9 | 15.4 |
3 | Antena 3 | 896.000 | 4.9 | 9.5 |
4 | Antena 1 | 888.000 | 4.8 | 9.4 |
5 | Prima TV | 318.000 | 1.7 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marti, 10 martie, pe intervalul emisiunii Vine Cheful (21.20-22.25), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 900.000 | 8.9 | 16.9 |
2 | Pro TV | 707.000 | 7.0 | 13.3 |
3 | Antena 3 | 641.000 | 6.4 | 12 |
4 | Antena 1 | 544.000 | 5.4 | 10.2 |
5 | Acasa | 193.000 | 1.9 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marti, 10 martie, pe intervalul emisiunii Vine Cheful (21.20-22.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 482.000 | 9.6 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 329.000 | 6.6 | 14 |
3 | Kanal D | 260.000 | 5.2 | 11 |
4 | Antena 3 | 151.000 | 3.0 | 6.4 |
5 | Acasa | 101.000 | 2.0 | 4.3 |
Comentarii
INTREBAREA e ... oare Gherghe face audienta aia ? sau formatul ? sau mizeria pe care o promoveaza ? ... Nu inteleg ce tot o ridici in slavi pe Gherghe ? O face ea audienta , dar intr-un cu Acces DinRect , dar cu alt format iti garantez ca ar face audienta la fel ca alte emisiuni mediocre ale A1.
P.S. : Daca ar fi sa ii faca o emisiune cum zici tu , il propun pe Gadea co-prezentator , cred ca ar fi perfect pe ideea descrisa de tine.
Cel putin Simonei iar putea face o emisiune pentru seara si in acea emisiune sa fie oamenii din Romania care au nevoie de ajutor, care n-au o casa.. Nu ca si cei de la "Visuri la Regie" care fac casele doar cele cu 2/3 etaje si ei doar sa le renoveze(varuit si curatenie) si sa le ceara banii.
In intervalul 20:30 - 21:21 a fost ProTV pe locul 1 cu Ferma Vedetelor, Antena 1 a fost pe 2 cu HK si Kanal D pe 3.
Si cei care se uitau la Ferma sigur nu au migrat la Kanal D de la 21:21, ci pe la alte televiziuni care li s-a ridicat rating-ul si share-ul :)