Skip to main content

Turcii de la Kanal D au aratat ca “Vine Cheful”. Show-ul de pe Pro TV, batut la debut de un serial turcesc

 
Chef Victor Melian & Elena
Chef Victor Melian & Elena

Chef Victor Melian & Elena

Publicitate

PREMIERA: BATUT LA DEBUT. Prima editie a emisiunii Vine Cheful, de pe Pro TV, a fost depasita in audiente de serialul turcesc Tradarea.

Vine Cheful a fost pe locul al doilea in audiente, dupa Kanal D, atat la nivelul intregii tari, cat si la nivel urban. Pro TV a fost pe prima pozitie doar pe targetul comercial.

Vine Cheful este primul debut de pe Pro TV din acest an clasat pe locul al doilea in audientele TV.

Paginademedia.ro va prezinta audientele primei editii Vine Cheful, de pe Pro TV:

NATIONAL. Vine cheful a fost difuzata in intervalul 21.20-22.25 si a fost urmarita de 1,46 de milioane de romani, la nivel national. Emisiunea a fost pe locul doi, la mica distanta de Kanal D, care avea cu 12.000 de telespectatori in plus.

URBAN. Diferenta dintre Kanal D si Pro TV a fost mai mare la orase: 900.000 de telespectatori media pentru postul turcesc, cu 200.000 mai multi decat emisiunea Vine Cheful.

COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima pozitie pe targetul commercial, cu 480.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani. Pe acest segment, locul doi a fost al Antenei 1 (330.000), iar turcii de la Kanal D au fost pe locul trei, cu 260.000 de telespectatori pe targetul comercial.

Audienţa posturilor TV marti, 10 martie, pe intervalul emisiunii Vine Cheful (21.20-22.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.472.000 8.0 15.6
2 Pro TV 1.459.000 7.9 15.4
3 Antena 3 896.000 4.9 9.5
4 Antena 1 888.000 4.8 9.4
5 Prima TV 318.000 1.7 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marti, 10 martie, pe intervalul emisiunii Vine Cheful (21.20-22.25), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 900.000 8.9 16.9
2 Pro TV 707.000 7.0 13.3
3 Antena 3 641.000 6.4 12
4 Antena 1 544.000 5.4 10.2
5 Acasa 193.000 1.9 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marti, 10 martie, pe intervalul emisiunii Vine Cheful (21.20-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 482.000 9.6 20.5
2 Antena 1 329.000 6.6 14
3 Kanal D 260.000 5.2 11
4 Antena 3 151.000 3.0 6.4
5 Acasa 101.000 2.0 4.3

GALERIE FOTO

  • Chef Victor Melian & Elena
  • Dupa_etaj
  • Dupa_intrare
  • Dupa_parter
  • Inainte_etaj
  • Inainte_intrare
  • Inainte_parter
  • Ziua redeschiderii
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cris Cris
    Si totusi ..ce fel de public se uita la serialul turcesc de pe Kanal d ..asa de putin pe comercial..?? se uita toti pensionarii ??? Si ma mir .pt ca fratii lor de seriale turcesti de la Acasa cel putin serialul lor principal de la ora 19 Puterea destinului..sta foarte bine pe comercial spre deosebire de acesta de pe Kanal
  • Florin Florin
    Ferma vedetelor a avut audienta 2,2 milioane si 11,9% pe comercial. 700 de mii de oameni nu au fost interesati de Vine cheful la nivel national. La nivel comercial Protv a pierdut doar doua procente.
  • pArA pArA
    Probabil daca era un format de 2 ore , 20:30-22:30 , situatia era un pic diferita ...
    Mie imi place mult formatul , chiar daca are ceva minusuri , unul din cele mai mari fiind chef-ul care il prezinta , probabil daca era Hadean la carma , cum se vehicula in prima faza era mult mai OK.

    Pot sa spun ca la categoria Cooking Show , e cel mai aproape de realitate dintre toate formatele , eu lucrez in domeniu si problemele expuse despre ce si cum se conduce un restaurant sunt 100% adevarate si sunt problemele de care se lovesc 90% din restaurantele din Romania.

    P.S. : Totusi nu inteleg audientele postate de voi , conform altor surse pe intervalul 20:00-22:00 Urban , PRO a fost lider absolut [Ferma & Vine Cheful (21:30-22:00)] ... cu A1 pe 2 si KanalD pe 3 ... Oare a pierdut Vine Cheful in asa hal pe intervalul lui incat pe 21:30-22:30 sa vina KanalD de pe locul 3 pe locul 1 ... ? Ciudat ...
  • Florin Florin
    am vazut emisiunea si nu mi s-a parut de 2015, cel putin nu de Protv in 2015. E doar ceva mai buna decat Schimb de mame, care chiar daca face audienta la Prima Tv, nu mai are un impact. Cifrele nu sunt neaparat rele. Televiziunile nu masoara un succes in 0,1 diferenta si Protv cred ca are si un semn de intrebare in legatura cu ora de incepere 21:30. E o mutare care este posibil sa puna toate programele de la 21:30 in dezavantaj, cel putin pentru o perioada. Este de mentionat ca asta e prima emisiune produsa de Constantin Entertainment pentru Protv. Pentru o prima emisiune ar fi trebuit sa isi dea mai mult silinta.
  • andrei-constantin andrei-constantin
    diferenta destul de mare pe publicul urban intre pro si kanal dar si pe comercial unde pro e pe primul loc si kanal pe trei.

Trimite un comentariu

sus