Viva Cafe, parte a grupului OMV, se promovează astăzi pe prima pagină din cinci ziare. "Savurează delicioasa Cafea Viva" este mesajul reclamei.
OMV a ales pentru campanie cinci ziare: trei quality, unul de sport şi unul financiar. Astfel, reclama apare în aceeaşi poziţie - în partea de sus a primei pagini - în cotidianele Adevărul, Evenimentul zilei, România liberă, Gazeta sporturilor şi Ziarul Financiar.
În fiecare dintre cele cinci ziare, reclama de pe prima pagină este dublată de o pagină întreagă de publicitate în interior, care explică despre ce este vorba: lansarea unei cafele Viva în staţiile OMV.
Reclama din interior:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Drept urmare, multi calatori care pana atunci isi beau cafeaua la OMV, s-au reorientat spre Rompetrol (lavazza) iar mai nou catre rusii de la Gazprom (illy).
Oare reclama asta sa insemne ca si- au dat seama ca scumpul mai mult pagubeste?