Cifrele de audienţă ale Pro TV cu Măruţă înainte de Ştirile Pro TV arată cu totul diferit faţă de primele zile ale săptămânii, în care rula fake-realityul Lecţii de viaţă.
Cu Măruţă în loc de Lecţii de viaţă, Pro TV a rămas după Acces Direct, însă distanţa este mult mai mică decât în primele zile ale săptămânii. Audienţa Pro TV pe interval a crescut considerabil mai ales la nivel urban (unde Pro a fost pe locul trei trei zile la rând). Ieri, Pro TV a adordat subiectul concurentului de Românii au talent condamnat pentru complicitate la crimă.
Ieri, Ştirile Pro TV au revenit pe prima poziţie pe toate targeturile, după ce, cu o zi înainte, programul fusese pe locul al treilea pe două targeturi: urban şi comercial.
Dacă pe segmentul La Măruţă de după 17.30 şi la Ştirile Pro TV s-au remarcat modificări ale audienţei, pe intervalul 16.00-17.00 situaţia este neschimbată. Cu un program special La Măruţă, cifrele de ieri au fost aceleaşi ca în restul săptămânii (sub 500.000 pe naţional şi aproximativ 240.000 pe urban). Ratingul este asemănător cu perioada în care pe interval era reluarea serialului turcesc Puterea destinului.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
Măruţă în loc de Lecţii de viaţă a mai apropiat Pro TV de Antena 1
Măruţă a intrat ieri pe două intervale. În primul interval orar, de la 16.00 la 17.00, cifrele au fost neschimbate.
În partea a doua însă (17.30-19.00), pe intervalul pe care era Lecţii de viaţă, Măruţă a scos cifre mult peste fake-reality-ul care a fost în grilă doar trei zile. Subiectul lui Măruţă: concurentul de la Românii au talent condamnat pentru complicitate la crimă.
Cifrele pe partea a doua a emisiunii lui Măruţă (17.30-19.00)
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Pro TV a avut cu Măruţă o medie de aproape 800.000 de telespectatori pe minut. Cu o zi înainte, cu Lecţii de viaţă, avea 660.000 de telespectatori. Antena 1 (cu Acces Direct) a fost ieri pe prima poziţie, cu aproape 1,5 milioane de români pe post. Când concurentul era Lecţii de viaţă, audienţa Antena 1 era de aproape trei ori mai mare.
URBAN. La oraşe, La Măruţă a avut o medie de 421.000 de telespectatori pe minut, faţă de 250.000 cu o zi înainte. Şi aici, distanţa faţă de Antena 1 s-a micşorat: la Acces Direct se uitau ieri 763.000 de persoane. Cu o zi înainte, Antena 1 avea cifre de peste trei ori mai mari decât Lecţii de viaţă, iar Pro TV era pe locul al treilea la nivel urban.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost de sub 40.000 de persoane, în favoarea Acces Direct. Cu o zi înainte, cu Lecţii de viaţă, audienţa Antena 1 era aproape dublă în comparaţie cu show-ul de pe Pro TV.
Audienţa posturilor TV de joi, 2 aprilie, pe intervalul La Măruţă (17.30-19.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.474.000 | 8 | 26.2 |
2 | Pro TV | 781.000 | 4.2 | 13.9 |
3 | Acasa | 338.000 | 1.8 | 6 |
4 | Antena 3 | 288.000 | 1.6 | 5.1 |
5 | Kanal D | 243.000 | 1.3 | 4.3 |
Audienţa posturilor TV de joi, 2 aprilie, pe intervalul La Măruţă (17.30-19.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 763.000 | 7.6 | 23.5 |
2 | Pro TV | 421.000 | 4.2 | 13 |
3 | Acasa | 226.000 | 2.2 | 7 |
4 | Antena 3 | 206.000 | 2 | 6.4 |
5 | Romania TV | 143.000 | 1.4 | 4.4 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 1 aprilie, pe intervalul La Măruţă (17.30-19.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 259.000 | 5.1 | 21.3 |
2 | Pro TV | 223.000 | 4.4 | 18.3 |
3 | Kanal D | 73.000 | 1.4 | 6 |
4 | Acasa | 69.000 | 1.4 | 5.6 |
5 | Romania TV | 40.000 | 0.8 | 3.3 |
Ştirile Pro TV au revenit pe prima poziţie
După câteva zile în care Ştirile Pro TV au fost pe poziţiile doi-trei, programul a revenit pe prima poziţie pe toate targeturile.
Diferenţa este vizibilă mai ales la nivel urban: ieri, Ştirile Pro TV au avut o medie de audienţă de peste 700.000 de telespectatori şi au fost pe primul loc. Alaltăieri, programul avea 574.000 de persoane şi era pe poziţia a treia, fiind depăşit şi de Acasă TV.
Şi pe targetul comercial, Ştirile Pro TV au revenit pe prima poziţie, după ce fuseseră pe locul al treilea cu o zi înainte.
Audienţa Ştirilor Pro TV de joi, 2 aprilie:
NATIONAL | #colspan# | #colspan# | ||
---|---|---|---|---|
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Pro TV | 1.245.000 | 6.8 | 17.3 |
2 | Antena 1 | 1.211.000 | 6.6 | 16.9 |
3 | Acasa | 1.042.000 | 5.6 | 14.5 |
URBAN | #colspan# | #colspan# | ||
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Pro TV | 708.000 | 7 | 17.6 |
2 | Antena 1 | 649.000 | 6.4 | 16.2 |
3 | Acasa | 591.000 | 5.9 | 14.7 |
COMERCIAL | #colspan# | #colspan# | ||
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
1 | Pro TV | 337.000 | 6.7 | 21.8 |
2 | Antena 1 | 266.000 | 5.3 | 17.2 |
3 | Acasa TV | 245.000 | 4.9 | 15.9 |
Citeşte şi:
- DECIZIE NEINSPIRATĂ. Fake Reality-ul Lecţii de viaţă, bătaie cruntă la prima difuzare. Emisiunea a tras în jos Ştirile Pro TV şi La Măruţă. Pro TV, depăşit şi de Acasă TV.
- Lecţii de viaţă, mai slab ca la prima ediţie. Surpriza serii: serialul turcesc de pe Acasă a bătut Ştirile Pro TV şi Observatorul. Ştirile Pro TV au furat startul cu patru minute
- A treia zi de Lecţii de viaţă, a treia surpriză: Ştirile Pro TV, locul trei şi la oraşe, dar şi pe segmentul comercial, chiar dacă au furat startul cu cinci minute
Ati vrea voi! Daca era buna Teo si iubita de romani avea audienta peste Maruntica si la egalitate cu Gherghe. Dar nu este asa. Teo este expirata, ProTV trebuie sa aduca o fata(nu baiat) care nu este cunoscuta in media TV, sa arate bine, sa stie sa vorbeasca, sa detina calitati(nu siliconata si botoxata +fite). O fata care face scoala pentru prezentatoare TV si care ar prinde bine la public, nu Teo!