Skip to main content

Metro, Carrefour şi Lidl sunt brandurile care au investit cel mai mult în reclamele de Paşte

 
Reclame de Paste, Carrefour
Reclame de Paste, Carrefour

Retailerii au făcut cele mai mari investiţii în reclamele dedicate perioadei Paştelui, potrivit unui raport al agenţiei de monitorizare mediaTRUST. Astfel, în perioada 1-10 aprilie, Metro conduce clasamentul cu 1.381 de reclame difuzate, urmat de Carrefour cu 889 şi Lidl cu 755 de materiale publicitare.

Publicitate

În clasamentul realizat de agenţia de monitorizare, Selgros s-a clasat pe locul patru, cu 565 de reclame.

În topul brandurilor care au avut cele mai multe reclame difuzate în primele zece zile ale lunii aprilie se mai găsesc Cel.ro (522 de reclame), Rama (442) Super Bingo Metropolis (213), Sanohepatic (201),  Dr. Oetker (182), Emag.ro (175) şi MoneyGram – 143 de reclame.

Pe ultima poziţie se află brandul lanţului de magazine Profi, cu 139 de reclame difuzate.

Top branduri, reclame Paste

Raportul mediaTRUST a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 141.007 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 10 aprilie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Analiza conţine reclamele al căror mesaj se referă la simbolurile şi obiceiurile sărbătorii de Paşte: masa de Paşte, iepuraşul, ouă roşii, ouă de ciocolată, etc.

Analiza a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 141.007 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 10 aprilie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

În cercetare au fost luate în calcul reclamele al căror mesaj se referă la simbolurile şi obiceiurile sărbătorii de Paşte: masa de Paşte, iepuraşul, ouă roşii, ouă de ciocolată, etc.

Distribuţia reclamelor pe tipuri de media

Televiziunile au difuzat cele mai multe reclame în perioada 1-10 aprilie 2015, urmate de posturile de radio şi presa scrisă. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără Antena Stars, Europa FM, Ziarul Financiar, potrivit analizei mediaTRUST.

Tipuri media

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus