Emisiunea Poftiţi pe la noi, produsă de Mona Segall, a început aseară pe Antena 1, la concurenţă cu Ferma vedetelor de pe Pro TV şi cu serialul turcesc Dila, de pe Kanal D. Cu Poftiţi pe la noi, Antena 1 a avut prima poziţie pe două targeturi.
Antena 1 a fost pe prima poziţie pe intervalul emisiunii pe targetul comercial şi la oraşe. La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post a fost Pro TV, cu Ferma vedetelor.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primei ediţii Poftiţi pe la noi din acest sezon (intervalul 20.30-23.00):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Poftiţi pe la noi a fost urmărită de 1,35 milioane de români în fiecare minut. Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, post care număra aproape un milion şi jumătate de români. Cu 920.000 de telespectatori, Kanal D a fost pe locul al treilea.
URBAN. La oraşe, Antena 1 a fost pe prima poziţie pe intervalul emisiunii, cu o medie de 780.000 de telespectatori pe minut. Pe locul următor, Pro TV număra 710.000 de telespectatori în mediul urban.
COMERCIAL. Poftiţi pe la noi a avut primul loc şi pe segmentul comercial, cu 475.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. După Antena 1, în top a urmat Pro TV, lcu o medie pe acest target de 435.000 de telespectatori, cu 40.000 mai puţini decât emisiunea Poftiţi pe la noi. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost mult în urmă: 150.000 media.
Audienţa posturilor TV luni, 11 mai, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.490.000 | 8.1 | 17 |
2 | Antena 1 | 1.350.000 | 7.3 | 15.4 |
3 | Kanal D | 917.000 | 5 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 519.000 | 2.8 | 5.9 |
5 | Romania TV | 322.000 | 1.7 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 11 mai, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi (20.30-23.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 783.000 | 7.8 | 16.1 |
2 | Pro TV | 707.000 | 7 | 14.6 |
3 | Kanal D | 493.000 | 4.9 | 10.2 |
4 | Antena 3 | 341.000 | 3.4 | 7 |
5 | Romania TV | 179.000 | 1.8 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 11 mai, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi (20.30-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 476.000 | 9.4 | 22.9 |
2 | Pro TV | 435.000 | 8.5 | 20.9 |
3 | Kanal D | 152.000 | 3 | 7.3 |
4 | Antena 3 | 91.000 | 1.8 | 4.4 |
5 | Acasa | 78.000 | 1.5 | 3.8 |
Comentarii
Doar am remarcat ca, pe comercial, de obicei, stau mai bine decit A 1.
Tu esti Obiectiv...da, cu siguranta...cind este vorba de Antene.
Esti Mile 2.
Bine ca eu am doi...tu nu ai niciunul.
Si Maruta va lua vacanta prin august, iar filmele de la 17 se vor duela cu Acces Direct, si vor ocupa locul 2, deasupra lui Teo. :)))
La o adică, Nea Mărin a reușit să aducă audiențe f bune ptr Pro și bune pentru Antenă.
Deocamdată comercialul dictează iar Antena este sub Pro tv.
Comentarii dl Iulian...apropo, Dvs i-ați luat locul lui Mile?
ProTv va difuza in prime-time doar filme in vara, si pregateste show-urile pentru toamna (MasterChef, Vocea Romaniei, Tumble, Visuri la Cheie, filme noi 2015 +ceva secret, din cate se zice in presa[..])
P.S.: Se laudau lunea trecuta ca au batut finala HK cu "Dila" :)
P.S.: Emisiunea "Poftiti pe la noi" a fost lider in vara, editie cu editie.