AUDIENŢE. Finala Europa League dintre DNEPR şi Sevilla (scor 2-3) a ţinut pe Pro TV peste un milion de români în medie pe minut. Meciul a fost difuzat şi de Dolce Sport, dar şi pe Digi Sport. Canalul RCS nu are cifre de audienţă, dar categoria Alţii, care include toate posturile măsurate, a avut cifre consistente.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Europa League:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost cel mai vizionat post de televiziune dintre canalele măsurate, cu o medie de 1,03 milioane de români în fiecare minut al partidei DNEPR-Sevilla. Pe Dolce Sport s-au uitat la meci 155.000 de români. Nu se poate spune câţi români au ales să vadă partida pe DigiSport. Categoria Alţii (unde este inclus şi Digi, dar şi toate celelalte posturi nemonitorizate), a avut cifre considerabile pe parcursul partidei: aproape 1,1 milioane de telespectatori a adunat categoria Alţii.
URBAN. Din publicul partidei de pe Pro TV, 565.000 de telespectatori au fost din mediul urban. La oraşe, Dolce Sport a avut o medie de 23.000 de telespectatori. Posturile din categoria Alţii, unde e inclus şi Digi Sport, au numărat un total de 650.000 de telespectatori pe intervalul partidei de fotbal.
COMERCIAL. Pe Pro TV, aproape 330.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani. Categoria Alţii a totalizat 301.000 de telespectatori. Pe intervalul partidei, Antena 1 a avut o medie de 301.000 de telespectatori din targetul comercial.
Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Altii | 1.077.000 | 5.8 | 14 |
2 | Pro TV | 1.032.000 | 5.6 | 13.4 |
3 | Kanal D | 900.000 | 4.9 | 11.7 |
4 | Antena 1 | 690.000 | 3.7 | 9 |
5 | Antena 3 | 588.000 | 3.2 | 7.7 |
6 | Prima TV | 401.000 | 2.2 | 5.2 |
7 | TVR 1 | 283.000 | 1.5 | 3.7 |
8 | Romania TV | 274.000 | 1.5 | 3.6 |
9 | Antena Stars | 215.000 | 1.2 | 2.8 |
10 | Disney | 194.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | National TV | 192.000 | 1 | 2.5 |
12 | B1TV | 171.000 | 0.9 | 2.2 |
13 | Acasa | 156.000 | 0.8 | 2 |
14 | Dolce Sport | 155.000 | 0.8 | 2 |
15 | TVR 2 | 148.000 | 0.8 | 1.9 |
16 | Realitatea TV | 107.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Pro Cinema | 104.000 | 0.6 | 1.4 |
18 | AXN | 87.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Digi 24 | 76.000 | 0.4 | 1 |
20 | ETNO | 71.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN
Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Altii | 649.000 | 6.4 | 15.1 |
2 | Pro TV | 565.000 | 5.6 | 13.1 |
3 | Kanal D | 467.000 | 4.6 | 10.8 |
4 | Antena 1 | 436.000 | 4.3 | 10.1 |
5 | Antena 3 | 381.000 | 3.8 | 8.9 |
6 | Prima TV | 200.000 | 2 | 4.7 |
7 | TVR 1 | 159.000 | 1.6 | 3.7 |
8 | Romania TV | 136.000 | 1.4 | 3.2 |
9 | Antena Stars | 108.000 | 1.1 | 2.5 |
10 | Acasa | 106.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | B1TV | 103.000 | 1 | 2.4 |
12 | Disney | 92.000 | 0.9 | 2.1 |
13 | Realitatea TV | 92.000 | 0.9 | 2.1 |
14 | National TV | 91.000 | 0.9 | 2.1 |
15 | AXN | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
16 | Pro Cinema | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Digi 24 | 56.000 | 0.6 | 1.3 |
18 | TVR 2 | 33.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | Dolce Sport | 23.000 | 0.2 | 0.5 |
20 | ETNO | 20.000 | 0.2 | 0.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN
Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 329.000 | 6.5 | 17.6 |
2 | Altii | 301.000 | 5.9 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 301.000 | 5.9 | 16.1 |
4 | Kanal D | 165.000 | 3.2 | 8.8 |
5 | Prima TV | 99.000 | 2 | 5.3 |
6 | Antena 3 | 66.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 54.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Antena Stars | 47.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Acasa | 43.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | National TV | 41.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Pro Cinema | 37.000 | 0.7 | 2 |
12 | Realitatea TV | 35.000 | 0.7 | 1.9 |
13 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 1.9 |
14 | Romania TV | 33.000 | 0.6 | 1.8 |
15 | AXN | 28.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | Disney | 26.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | B1TV | 18.000 | 0.4 | 1 |
18 | TVR 2 | 10.000 | 0.2 | 0.6 |
19 | Dolce Sport | 8.000 | 0.2 | 0.4 |
20 | ETNO | 4.000 | 0.1 | 0.2 |
Comentarii
PRO-ul nu a pierdut nimic , cel putin nu in fata competitoarelor (A1 si Kanal D) ... pur si simplu a pierdut din audienta pentru ca meciul a fost si pe DIGI.
Nu va mai agitati ca spray-urile...
@mile - zi si tu la Doamna Camelia sa iti dicteze niste comentarii noi ca astea de le scrii is cam vechi si deja au subiectul cam expirat , tre din alea noi cu atac direct la Kanal D , ca ala e principalul vostru competitor acum ...
Ce propaganda sovietica(antenista) ai in tine! Schimba site-ul si minte-i pe altii, ca aici nu te mai crede nimeni. Dintre sutele de zile dintr-un an, ai gasit ziua de miercuri cu finala El, sa te mandresti cu ea.
Sa-ti explic: - cand vezi tu audientele in prime-time pe comercial, sa stii ca Pro-ul incaseaza dublu din publicitate, chiar daca au ACELASI RATING.
- aseara, Ferma Vedetelor a avut 10,3 rating si 27,3 share, iar A1 5,9 rating și 15,6 % share, pe comercial si 1,8 milioane, media pe national cu varf de 2 miloane la 21.30
- telespectatorii nu mai vor fotbal la ProTv.
Pe 2014, Pro-ul a incasat peste jumatate din banii din Publicitate.
Apropo, sa stii ca nu a simtit nimeni lipsa comentariilor tale!
Să se scoată cu alte sute de mii cu Pro tv HD...care cică nu este măsurat?
Alte televiziuni se zbat sa ajunga in top 5, keep calm, ProTv n-a luat nici o teapa!