Skip to main content

AUDIENŢE. Peste un milion de români au urmărit la Pro TV finala Europa League dintre DNEPR şi Sevilla. Ratingul posturilor pe intervalul partidei

 
finala europa league_foto Facebook Europa League
finala europa league_foto Facebook Europa League

finala europa league_foto Facebook Europa League
Sursa foto: pagina Facebook Europa League

Publicitate

AUDIENŢE. Finala Europa League dintre DNEPR şi Sevilla (scor 2-3) a ţinut pe Pro TV peste un milion de români în medie pe minut. Meciul a fost difuzat şi de Dolce Sport, dar şi pe Digi Sport. Canalul RCS nu are cifre de audienţă, dar categoria Alţii, care include toate posturile măsurate, a avut cifre consistente.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Europa League:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost cel mai vizionat post de televiziune dintre canalele măsurate, cu o medie de 1,03 milioane de români în fiecare minut al partidei DNEPR-Sevilla. Pe Dolce Sport s-au uitat la meci 155.000 de români. Nu se poate spune câţi români au ales să vadă partida pe DigiSport. Categoria Alţii (unde este inclus şi Digi, dar şi toate celelalte posturi nemonitorizate), a avut cifre considerabile pe parcursul partidei: aproape 1,1 milioane de telespectatori a adunat categoria Alţii.

URBAN. Din publicul partidei de pe Pro TV, 565.000 de telespectatori au fost din mediul urban. La oraşe, Dolce Sport a avut o medie de 23.000 de telespectatori. Posturile din categoria Alţii, unde e inclus şi Digi Sport, au numărat un total de 650.000 de telespectatori pe intervalul partidei de fotbal.

COMERCIAL. Pe Pro TV, aproape 330.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani. Categoria Alţii a totalizat 301.000 de telespectatori. Pe intervalul partidei, Antena 1 a avut o medie de 301.000 de telespectatori din targetul comercial.

Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 1.077.000 5.8 14
2 Pro TV 1.032.000 5.6 13.4
3 Kanal D 900.000 4.9 11.7
4 Antena 1 690.000 3.7 9
5 Antena 3 588.000 3.2 7.7
6 Prima TV 401.000 2.2 5.2
7 TVR 1 283.000 1.5 3.7
8 Romania TV 274.000 1.5 3.6
9 Antena Stars 215.000 1.2 2.8
10 Disney 194.000 1.1 2.5
11 National TV 192.000 1 2.5
12 B1TV 171.000 0.9 2.2
13 Acasa 156.000 0.8 2
14 Dolce Sport 155.000 0.8 2
15 TVR 2 148.000 0.8 1.9
16 Realitatea TV 107.000 0.6 1.4
17 Pro Cinema 104.000 0.6 1.4
18 AXN 87.000 0.5 1.1
19 Digi 24 76.000 0.4 1
20 ETNO 71.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN

Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Altii 649.000 6.4 15.1
2 Pro TV 565.000 5.6 13.1
3 Kanal D 467.000 4.6 10.8
4 Antena 1 436.000 4.3 10.1
5 Antena 3 381.000 3.8 8.9
6 Prima TV 200.000 2 4.7
7 TVR 1 159.000 1.6 3.7
8 Romania TV 136.000 1.4 3.2
9 Antena Stars 108.000 1.1 2.5
10 Acasa 106.000 1.1 2.5
11 B1TV 103.000 1 2.4
12 Disney 92.000 0.9 2.1
13 Realitatea TV 92.000 0.9 2.1
14 National TV 91.000 0.9 2.1
15 AXN 80.000 0.8 1.9
16 Pro Cinema 60.000 0.6 1.4
17 Digi 24 56.000 0.6 1.3
18 TVR 2 33.000 0.3 0.8
19 Dolce Sport 23.000 0.2 0.5
20 ETNO 20.000 0.2 0.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

SURSA: ARMA, date prelucrate de agenţia BPN

Audienţa posturilor TV miercuri, 27 mai, pe intervalul finalei Europa League DNEPR-Sevilla (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 329.000 6.5 17.6
2 Altii 301.000 5.9 16.1
3 Antena 1 301.000 5.9 16.1
4 Kanal D 165.000 3.2 8.8
5 Prima TV 99.000 2 5.3
6 Antena 3 66.000 1.3 3.5
7 TVR 1 54.000 1.1 2.9
8 Antena Stars 47.000 0.9 2.5
9 Acasa 43.000 0.9 2.3
10 National TV 41.000 0.8 2.2
11 Pro Cinema 37.000 0.7 2
12 Realitatea TV 35.000 0.7 1.9
13 Digi 24 35.000 0.7 1.9
14 Romania TV 33.000 0.6 1.8
15 AXN 28.000 0.6 1.5
16 Disney 26.000 0.5 1.4
17 B1TV 18.000 0.4 1
18 TVR 2 10.000 0.2 0.6
19 Dolce Sport 8.000 0.2 0.4
20 ETNO 4.000 0.1 0.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    foarte slab rating
  • mile mile
    kanal d e departe de antena , doar doua posturi se lupta la comercial in romania a1 si pro tv
  • mile mile
    a platit mai mult pt meci decat a incasat
  • pArA pArA
    La categoria alti cam 80% din ratingul ala a fost DIGI SPORT , care a difuzat meciul ...
    PRO-ul nu a pierdut nimic , cel putin nu in fata competitoarelor (A1 si Kanal D) ... pur si simplu a pierdut din audienta pentru ca meciul a fost si pe DIGI.
    Nu va mai agitati ca spray-urile...

    @mile - zi si tu la Doamna Camelia sa iti dicteze niste comentarii noi ca astea de le scrii is cam vechi si deja au subiectul cam expirat , tre din alea noi cu atac direct la Kanal D , ca ala e principalul vostru competitor acum ...
  • Ne0 Ne0
    A inviat "mile"!

    Ce propaganda sovietica(antenista) ai in tine! Schimba site-ul si minte-i pe altii, ca aici nu te mai crede nimeni. Dintre sutele de zile dintr-un an, ai gasit ziua de miercuri cu finala El, sa te mandresti cu ea.
    Sa-ti explic: - cand vezi tu audientele in prime-time pe comercial, sa stii ca Pro-ul incaseaza dublu din publicitate, chiar daca au ACELASI RATING.
    - aseara, Ferma Vedetelor a avut 10,3 rating si 27,3 share, iar A1 5,9 rating și 15,6 % share, pe comercial si 1,8 milioane, media pe national cu varf de 2 miloane la 21.30
    - telespectatorii nu mai vor fotbal la ProTv.
    Pe 2014, Pro-ul a incasat peste jumatate din banii din Publicitate.

    Apropo, sa stii ca nu a simtit nimeni lipsa comentariilor tale!
  • Cata Cata
    Dupa parerea mea au fost cel putin 700.000 de mii care s-au uitat la Digi, celelalte canale nemasurate nu fac audienta , se vede clar , doar cand transmite Digi ceva au audienta categoria "altii"
  • geo geo
    Un milion de privitori...totuși...audiența mi se pare cam mică.
    Să se scoată cu alte sute de mii cu Pro tv HD...care cică nu este măsurat?
  • Iulian Iulian
    Sa fi pe locul 2 pe national si urban iar locul 1 la comercial, este o teapa? Stai sa vezi cand joaca DUMINICA STEAUA, atunci audienta maxima, nu la un meci nu prea interesant pentru romani.

    Alte televiziuni se zbat sa ajunga in top 5, keep calm, ProTv n-a luat nici o teapa!
  • mile mile
    nu te mai scoate , a fost foarte slab ratingul meciului la concurenta cu un film vechi , cat a platit pt acel meci , cred ca mult peste costurile filmului
  • mile mile
    cu ce costuri pro se mentine , scopul lor a ajuns sa fie sa intreaca antena
  • geo geo
    Daca Proul ar avea un milion peste Antena 1, pe național, pentru voi chiar nu ar conta...sunteți la ”egalitate”, chiar dacă v-ar devansa cu cîteva zeci de mii de privitori pe ”Comercial”...
  • geo geo
    Altii se ”vad” in audiență ...a se citi ”explodeaza”...doar atunci cind Digisportul - nemasurat - transmite meciuri de fotbal importante. Altii au avut aseara peste un milion de privitori...nu putem estima citi au fost pe canalele Digisport si Digisport HD...sa zicem peste jumatate de milion...
  • mile mile
    conteaza doar comercialul , pot fi milioane la celelalte
  • Adi Adi
    Normal ca intra TOATE acolo. Nu exista masuratori de audienta pentru TVR si TVR HD. Si la ceilalti la fel. De aia categoria si altii are rating asa de mare.
  • mile mile
    pierderile sunt la pro tv , slaba audienta , deci se poate si fara hd ca antena sa fie foarte vizionata cu un film si capatos , ieri a fost si lider toata ziua , la asa audiente nu v-a emite hd inca o lunga perioada de timp

Trimite un comentariu

sus