A doua ediţie a emisiunii Poftiţi pe la noi a avut rezultate de audienţă asemănătoare cu prima difuzare. Ca şi luni, programul produs pentru Antena 1 de Mona Segall a fost pe prima poziţie, peste Ferma vedetelor de pe Pro TV, pe două targeturi - urban şi comercial - şi a fost pe poziţia a doua la nivelul întregii ţări.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele celei de-a doua ediţii Poftiţi pe la noi din acest sezon (intervalul 20.30-22.30):
NAŢIONAL. Poftiţi pe la noi a fost urmărită, la nivelul întregii ţări, de 1,18 milioane (faţă de 1,35 milioane la ediţia de luni). Antena 1 a fost pe intervalul emisiunii, pe acest target, pe locul doi, după Pro TV, cu 1,45 milioane de români la Ferma vedetelor.
URBAN. Ca şi la difuzarea de luni, Poftiţi pe la noi a fost şi marţi pe prima poziţie, cu o medie de aproape 700.000 de telespectatori pe minut (luni seara erau 780.000). Pe locul al doilea la ediţia de marţi a fost Pro TV, cu 640.000 de telespectatori în mediul urban.
COMERCIAL. Pe segmentul 18-49 de ani Poftiţi pe la noi a numărat 440.000 de telespectatori (luni seară erau 476.000). Şi la a doua ediţie a emisiunii, Pro TV a fost pe locul al doilea pe acest target, cu 406.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV marţi, 12 mai, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.457.000 | 7.9 | 16.7 |
2 | Antena 1 | 1.181.000 | 6.4 | 13.6 |
3 | Kanal D | 1.003.000 | 5.4 | 11.5 |
4 | Antena 3 | 495.000 | 2.7 | 5.7 |
5 | TVR 1 | 430.000 | 2.3 | 4.9 |
6 | Romania TV | 378.000 | 2.1 | 4.3 |
7 | Acasa | 244.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | Prima TV | 230.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | National TV | 221.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 195.000 | 1.1 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 12 mai, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi (20.30-22.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 697.000 | 6.9 | 14.4 |
2 | Pro TV | 644.000 | 6.4 | 13.2 |
3 | Kanal D | 544.000 | 5.4 | 11.2 |
4 | Antena 3 | 346.000 | 3.4 | 7.1 |
5 | TVR 1 | 190.000 | 1.9 | 3.9 |
6 | Romania TV | 188.000 | 1.9 | 3.9 |
7 | Acasa | 162.000 | 1.6 | 3.3 |
8 | Prima TV | 143.000 | 1.4 | 2.9 |
9 | National TV | 113.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Antena Stars | 89.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 12 mai, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 439.000 | 8.6 | 20.8 |
2 | Pro TV | 406.000 | 8 | 19.2 |
3 | Kanal D | 174.000 | 3.4 | 8.2 |
4 | Acasa | 84.000 | 1.6 | 4 |
5 | Antena 3 | 80.000 | 1.6 | 3.8 |
6 | TVR 1 | 79.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | Prima TV | 63.000 | 1.2 | 3 |
8 | Romania TV | 35.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | National TV | 35.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Pro Cinema | 32.000 | 0.6 | 1.5 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii