Skip to main content

Compania Spectacular a dat în judecată Metrorex, acuzând că le-a fost blocată activitatea

 
BU-PAN-111570A-A
BU-PAN-111570A-A

Compania Spectacular, care administrează spaţii de publicitate în staţiile de metrou, a dat în judecată compania Metrorex. Firma de publicitate acuză faptul că Metrorex le-a blocat activitatea de panotaj, printr-o “interpretare abuzivă a contractului”.

Publicitate

Potrivit reprezentanţilor Spectacular, de aproape o lună, Metrorex nu mai permite amenajarea spaţiilor publicitare.

Firma de publicitate a anunţat conflictul comercial cu Metrorex şi într-un mesaj trimis agenţiilor de publicitate:

Din mesaj:

“Ne-a fost blocată activitatea printr-o interpretare abuzivă a contractului, în încercarea de a ne forţa să renunţăm la acesta.

Nu ştim exact astăzi dacă în termen rezonabil vom putea sau nu să deblocăm contractul.

Suntem astfel puşi în situaţia de a acţiona în justiţie Metrorex pentru a redobândi drepturile contractuale.

Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile cauzate, însă am depus până acum toate eforturile posibile pe cale amiabilă pentru a rezolva aceasta situaţie.”

Spectacular a semnat contractual cu Metrorex în 2011, în urmă cu trei ani şi jumătate, pentru o perioadă de zece ani. Potrivit contractului, firma plătea către Metrorex 57% din încasările de publicitate din spaţiile de la metrou, dar nu mai puţin de 700.000 de euro pe an.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Criss Criss
    Nu pot decat sa ma bucur:).
    Cand se lansa proiectul am zis ce misto,dar Spectacular-ul deja exagereaza, este publicitate peste tot, mai au sa ne puna cate o stampila pe frunte cu sigla clientilor ca sa facem reclama si la suprafata:)
    Cu siguranta ca motivele intreruperii colaboararii nu sunt legate de peisagistica de la metrou
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    Este trimisă o solicitare către Metrorex. Când vom avea răspunsul, îl vom publica pe site.
  • Robert Robert
    Si Metrorex ce spune, deontologule?

    Bineinteles ca articolul obiectiv nu are nicio legatura cu banii pe care i-ai incasat de la "reclamantii pagubiti", iar mesajul companiei a fost obtinut in urma unor "demersuri jurnalistice"

Trimite un comentariu

sus