DIN PUBLICITATE. Agenţia Propaganda a lansat campania pentru dulceaţa Râureni. Infinit Solutions a luat contul de digital al Borsec, iar Rogalski Damaschin comunică pentru programul SAMAS – Sănătate pentru Mame şi Sugari.
Câteva detalii:
- Agenţia Infinit Solutions gestionează contul de digital al brandului Borsec. Compania de digital se va ocupa pentru Borsec de creaţie, strategie, dezvoltare web şi mobile, media planning & buying şi social media. În perioada următoare, Infinit Solutions Agency va începe şi schimbarea website-ului Romaqua, cu un nou „facelift” inedit, dar şi o abordare integrată pe partea de media digitală.
- Propaganda a lansat spotul TV pentru dulceaţa Râureni. Dinu Pănescu, creative director al agenţiei, explică excuţia de mai jos: „De la bun inceput am decis ca ne trebuie o idee cat mai simpla si ca ne concentram pe executie. Adica pe «ce se vede pe sticla». Pentru ca, in mod particular, atunci cand vine vorba de mancare ingredientul secret al oricarei reclame este calitatea productiei si, in mod si mai particular, calitatea imaginilor cu produsul in sine.”
VIDEO. Spotul TV pentru Râureni
- Rogalski Damaschin anunţă un nou cont. Agenţia de PR se ocupă de comunicarea pentru programul SAMAS - Sănătate pentru Mame şi Sugari, program de educaţie perinatală destinat gravidelor şi mamelor, derulat de Asociaţia SAMAS.
Agenţia de PR va asigura pentru organizaţie consultanţă strategică permanentă, managementul relaţiei cu liderii de opinie, dar şi dezvoltare de conţinut pentru platforme digitale şi offline. Colaborarea are în vedere creşterea vizibilităţii brandului în rândul publicului larg şi profesioniştilor din domeniul medical şi îmbunătăţirea interacţiunii cu mass-media.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu