AUDIENŢE. A doua ediţie Super Trip, de pe Pro TV a avut cifre de audienţă peste performanţele primei emisiuni, pe toate cele trei targeturi.
Aseară, Pro TV a fost cu emisiunea pe locul doi la nivel naţional şi la oraşe (faţă de locul trei la prima difuzare, miercuri). Pe targetul comercial însă, Pro TV a trecut pe locul doi (faţă de primul loc la ediţia de debut), la foarte mică distanţă în urma Antenei 1.
De notat că emisiunea Super Trip de ieri a avut un alt interval de difuzare: între orele 21.30 şi 22.30. Prima ediţie, de miercuri, a fost cu o oră mai lungă (a început la 20.30). Emisiunea de aseară s-a intersectat cu serialul Dila (pe Kanal D) şi cu filmul SF Numărul patru (pe Antena 1).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV joi, pe intervalul celei de-a doua ediţii SuperTrip (21.30-22.30):
NAŢIONAL. A doua ediţie Super Trip cu Andi Vasluianu a fost urmărită de 760.000 de telespectatori pe minut, cu 130.000 mai mulţi decât la ediţia de la debut. Pro TV a fost cu aceste cifre pe locul al doilea (faţă de locul trei cu o zi înainte, când se bătea cu Dila, cu În puii mei şi cu Te pui cu blondele).
Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV, cel mai urmărit post a fost Kanal D, cu o medie de 1,2 milioane de români pe post, la serialul Dila.
URBAN. Şi la oraşe, Pro TV a avut cu a doua ediţie Super Trip cifre mai mari decât la debut: 405.000 de telespectatori, un plus de 40.000 de telespectatori. Pro TV a urcat pe locul doi şi pe targetul urban, după Kanal D (post cu o medie de 680.000 de telespectatori).
La ediţia de miercuri, Pro TV a fost pe locul trei, după Kanal D şi Antena 1.
COMERCIAL. Schimbare de clasament şi pe segmentul comercial. Aici, Pro TV a trecut pe locul al doilea (faţă de prima poziţie la debutul Super Trip), la mică diferenţă în urma Antenei 1.
Ieri, la a doua ediţie, Super Trip a numărat 259.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut, un plus de 20.000 în comparaţie cu ziua de miercuri.
Antena 1 a avut însă o creştere mai mare comparativ cu ziua de miercuri şi a fost peste Pro TV. Diferenţa a fost de doar câteva mii de telespectatori. Antena 1: 264.000 de telespectatori pe targetul comercial, Pro TV - 259.000.
Audienţa posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Kanal D | 1.201.000 | 6.5 | 16.2 |
2 | Pro TV | 761.000 | 4.1 | 10.3 |
3 | Antena 1 | 568.000 | 3.1 | 7.7 |
4 | Antena 3 | 539.000 | 2.9 | 7.3 |
5 | Romania TV | 322.000 | 1.8 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Kanal D | 679.000 | 6.7 | 16.3 |
2 | Pro TV | 405.000 | 4 | 9.8 |
3 | Antena 1 | 371.000 | 3.7 | 8.9 |
4 | Antena 3 | 354.000 | 3.5 | 8.5 |
5 | Acasa TV | 175.000 | 1.7 | 4.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii SuperTrip, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 264.000 | 5.2 | 16.2 |
2 | Pro TV | 259.000 | 5.1 | 15.9 |
3 | Kanal D | 191.000 | 3.8 | 11.7 |
4 | Acasa TV | 77.000 | 1.5 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 65.000 | 1.3 | 4 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Au pierdut pozitia de lider pe comercial...asta este vestea cea mai proastă.