Credit: McPhoto/face to face
DIGITAL MARKETING. Aproape jumatate din utilizatorii de internet din Romania intra pe site-uri de anunturi. Site-urile Olx.ro, Okazii.ro si Autovit.ro atrag cei mai multi useri. Care sunt celelalte site-uri de anunturi şi mica publicitate populare in randul internautilor din Romania, într-o analiză realizată de Gemius pentru Paginademedia.ro.
Cele mai recente date ale studiului gemiusAudience (Aprilie 2015) arata ca aproape jumatate din populatia online a Romaniei, mai exact 46% din totalul userilor, viziteaza site-uri de anunturi/mica publicitate. Acestia reprezinta peste 4,2 milioane de utilizatori.
Cel mai popular site de anunturi este Olx.ro
Odata cu achizitia site-ului tocmai.ro, Olx.ro a devenit cel mai popular site de anunturi din Romania. Peste o treime din utilizatorii romani de internet (3.3 milioane) l-au vizitat in luna aprilie 2015. Un alt site care se bucura in continuare de popularitate este Okazii.ro, vizitat lunar de 1,3 milioane de useri. Pe pozitia a treia se claseaza autovit.ro, site-ul de vanzari auto, cu 634 de mii de vizitatori in luna Aprilie. O caracteristica importanta a acestor site-uri este faptul ca audienta lor este compusa in special din barbati (55%).
Datele provin dintr-un studiu international de masurare a internetului-gemiusAudience, derulat de Gemius in peste 30 de tari. Scopul acestuia este de a colecta informatii despre profilul utilizatorilor de internet si frecventa de utilizare a Internetului. Studiul se desfasoara conform metodologiei hibride Gemius si in concordanta cu prevederile ICC/ESOMAR.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roDespre Gemius: Originara din Polonia, Gemius s-a extins in regiunea EMEA si momentan opereaza in 35 de tari. Compania integrează în măsurarea audientei online atat panelurile consumatorilor cat si cercetarea avansata a site-urilor (studiul gemiusAudience). Ofera de asemenea, solutii profesionale de cercetare, servicii analitice si de consultanta, de la studii site-centric si user-centric, la instrumente avansate tehnologic pentru studierea comportamentului utilizatorilor de internet pe anumite site-uri (gemiusPrism), servicii de masurare a campaniilor publicitare online (gemiusDirectEffect) si a eficientei acestora (gemiusBrandingEffect).
Gemius realizeaza si proiecte de cercetare cerute de clienti (gemiusAdHoc). Suplimentar fata de serviciile de cercetare mentionate inainte, Gemius ofera solutii de masurare a comportamentului utilizatorilor care urmaresc continut video si multimedia online (gemiusStream) si a comportamentului utilizatorilor privind vizualizarea anumitor zone din site, zonele acestora de focus si de click (gemiusHeatMap).
Trimite un comentariu