AUDIENŢE. Finala emisiunii Mireasă pentru fiul meu a avut, după media pe intervalul de difuzare, prima poziţie în clasamentul de audienţă, pe toate targeturile. La nivel naţional şi la oraşe, audienţa Antena 1 pe durata emisiunii a fost de două ori mai mare decât cifrele Pro TV. Diferenţa a fost mai mică pe segmentul comercial.
Emisiunea s-a întins pe aproape patru ore: a început la 20.30 şi s-a terminat după miezul nopţii.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Mireasă pentru fiul meu (20.30-00.20).
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste un milion şi jumătate de români au urmărit în fiecare minut finala emisiunii Mireasă pentru fiul meu. Antena 1 a fost pe prima poziţie, urmată de Pro TV, cu o medie de 650.000 de telespectatori la nivel naţional. Kanal D a fost pe locul trei, la 30.000 de persoane distanţă de Pro TV.
Vârful naţional: 2.035.000 de telespectatori, la ora 22.36 (11 rating, 25,7 cotă de piaţă).
URBAN. După media la oraşe, emisiunea de pe Antena 1 a fost vizionată, în cele patru ore de difuzare, de 750.000 de telespectatori. Pro TV a fost pe intervalul finalei pe poziţia a doua, cu 415.000 de telespectatori. Locul trei pentru Kanal D, cu 260.000 de telespectatori medie.
Vârful urban: 963.000 de telespectatori, la ora 23.49 (9,5 rating, 33,3 cotă de piaţă).
COMERCIAL. Din publicul finalei, puţin peste 300.000 de telespectatori au fost din targetul comercial 18-49 de ani. Şi pe acest segment, Antena 1 a fost pe prima poziţie, dar diferenţa în faţa Pro TV a fost mai mică. Pro TV a avut o medie de 244.000 de persoane din acest segment. Kanal D a avut pe interval puţin peste 100.000 de telespectatori din targetul comercial.
Vârful comercial: 398.000 de telespectatori, la ora 22.16 (7,8 rating, 23,7 cotă de piaţă)
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Mireasă pentru fiul meu (20.30 - 00.20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr.persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 1.524.000 | 8,3 | 22,2 |
2 | Pro TV | 653.000 | 3,5 | 9,5 |
3 | Kanal D | 633.000 | 3,4 | 9,2 |
4 | Romania TV | 332.000 | 1,8 | 4,8 |
5 | TVR 1 | 292.000 | 1,6 | 4,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Mireasă pentru fiul meu (20.30 - 00.20), la nivel URBAN:
URBAN | Nr.persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 752.000 | 7,5 | 20,7 |
2 | Pro TV | 415.000 | 4,1 | 11,5 |
3 | Kanal D | 258.000 | 2,6 | 7,1 |
4 | Antena 3 | 161.000 | 1,6 | 4,4 |
5 | Romania TV | 157.000 | 1,6 | 4,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Mireasă pentru fiul meu (20.30 - 00.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr.persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 306.000 | 6 | 20,6 |
2 | Pro TV | 244.000 | 4,8 | 16,5 |
3 | Kanal D | 107.000 | 2,1 | 7,2 |
4 | Prima TV | 77.000 | 1,5 | 5,2 |
5 | TVR 1 | 39.000 | 0,8 | 2,7 |
Comentarii