AUDIENŢE. Nu mai puţin de patru posturi de televiziune au difuzat meciul Steaua - Dinamo. Peste 1,3 milioane de români au urmărit partida pe Antena 1 (cei mai mulţi) şi pe Dolce Sport. Digi Sport şi Look TV nu sunt monitorizate, fiind incluse în categoria Alţii, care adună toate posturile nemăsurate. Categoria a avut pe intervalul meciului cifre mult peste medie, semn că o parte dintre români s-au dus către aceste posturi.
Cum a arătat clasamentul?
Cu derby-ul Steaua - Dinamo, Antena 1 a fost cel mai urmărit post dintre canalele măsurate, pe toate cele trei targeturi. Partida a urcat şi postul Dolce Sport - locul nouă pe intervalul meciului. Cifre foarte bune şi pentru categoria Alţii, care include şi Digi Sport. Nu se poate spune câţi români au ales Digi Sport şi câţi alte posturi nemăsurate, dar mulţi s-au dus pe meciul de fotbal difuzat de canalul RCS.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00-22.55):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Steaua - Dinamo a ţinut pe Antena 1 peste 1,1 milioane de români. Pe intervalul partidei, Pro TV a avut o medie de 775.000 de români pe post cu filmul Teroare la etaj.
Poziţie bună şi pentru Dolce. Cu peste 200.000 de români la meci, canalul Telekom a fost pe locul zece.
Categoria Alţii, care include şi Digi Sport, a adunat peste un milion şi jumătate de români de la toate canalele nemonitorizate. Nu se poate preciza, însă, câţi s-au uitat la Digi Sport.
URBAN. La oraşe, peste 700.000 de telespectatori s-au uitat la meci pe Antena 1. O medie de 66.000 pentru Dolce (locul 13 la oraşe). Peste 900.000 de telespectatori adunaţi în categoria Alţii.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Antena 1 a numărat aproape 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani cu derby-ul Steaua - Dinamo.
Pe acest target, diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost foarte mică: postul Intact a avut pe acest segment doar 7.000 de telespectatori în plus.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 august, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00 - 22.55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Altii | 1.561.000 | 8.5 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 1.114.000 | 6 | 14.2 |
3 | Pro TV | 775.000 | 4.2 | 9.9 |
4 | Kanal D | 526.000 | 2.8 | 6.7 |
5 | Prima TV | 482.000 | 2.6 | 6.2 |
6 | Antena 3 | 480.000 | 2.6 | 6.1 |
7 | Romania TV | 353.000 | 1.9 | 4.5 |
8 | TVR 1 | 292.000 | 1.6 | 3.7 |
9 | National TV | 215.000 | 1.2 | 2.7 |
10 | Dolce Sport | 212.000 | 1.1 | 2.7 |
11 | Acasa | 162.000 | 0.9 | 2.1 |
12 | Antena Stars | 148.000 | 0.8 | 1.9 |
13 | Disney | 138.000 | 0.7 | 1.8 |
14 | TVR 2 | 136.000 | 0.7 | 1.7 |
15 | B1TV | 115.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | ETNO | 106.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Disney Junior | 92.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | Pro Cinema | 84.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Euforia | 81.000 | 0.4 | 1 |
20 | Realitatea TV | 64.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 august, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00 - 22.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Altii | 935.000 | 9.3 | 21.7 |
2 | Antena 1 | 703.000 | 7 | 16.3 |
3 | Pro TV | 481.000 | 4.8 | 11.2 |
4 | Antena 3 | 287.000 | 2.8 | 6.7 |
5 | Kanal D | 216.000 | 2.1 | 5 |
6 | Romania TV | 200.000 | 2 | 4.6 |
7 | Prima TV | 194.000 | 1.9 | 4.5 |
8 | National TV | 129.000 | 1.3 | 3 |
9 | Acasa | 117.000 | 1.2 | 2.7 |
10 | TVR 1 | 110.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | Antena Stars | 97.000 | 1 | 2.2 |
12 | TVR 2 | 72.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | Dolce Sport | 66.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | Disney | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | Euforia | 59.000 | 0.6 | 1.4 |
16 | Pro Cinema | 57.000 | 0.6 | 1.3 |
17 | B1TV | 53.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | Disney Junior | 43.000 | 0.4 | 1 |
19 | Realitatea TV | 36.000 | 0.4 | 0.8 |
20 | ETNO | 35.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 august, pe intervalul meciului Steaua - Dinamo (21.00 - 22.55), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Altii | 401.000 | 7.9 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 281.000 | 5.5 | 15.4 |
3 | Pro TV | 274.000 | 5.4 | 15 |
4 | Prima TV | 114.000 | 2.2 | 6.3 |
5 | Kanal D | 94.000 | 1.8 | 5.1 |
6 | National TV | 81.000 | 1.6 | 4.4 |
7 | Antena 3 | 56.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Antena Stars | 51.000 | 1 | 2.8 |
9 | TVR 1 | 50.000 | 1 | 2.7 |
10 | Romania TV | 44.000 | 0.9 | 2.4 |
11 | Acasa | 41.000 | 0.8 | 2.3 |
12 | Pro Cinema | 39.000 | 0.8 | 2.1 |
13 | TVR 2 | 26.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Euforia | 22.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | National Geographic | 22.000 | 0.4 | 1.2 |
16 | Disney Junior | 21.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | B1TV | 17.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Boomerang | 16.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Disney | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Dolce Sport | 13.000 | 0.3 | 0.7 |
Comentarii
Au depasit milionul si deseara se vor lauda ca au fost lideri aseara...desi le-au suflat in ceafa, cu vreun milion de privitori, un post de sport nemasurat cu acoperire de aproape 60 la suta...