AUDIENŢE. Prima ediţie din noul sezon Vacanţa Mare a poziţionat Kanal D pe locurile doi-trei pe intervalul orar de difuzare, 21.30-23.00.
La nivelul întregii ţări, Leana s-a întors a fost peste Pro TV (care avea filmul Gustul răzbunării), dar după Antena 1. La oraşe şi pe segmentul comercial, postul turcesc a fost pe locul trei, după Antena 1 şi Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul de difuzare a emisiunii Vacanţa Mare - Leana s-a întors (21.30-23.o0).
NAŢIONAL. Pe intervalul Leana s-a întors, la Kanal D s-au uitat 930.000 de români în fiecare minut. Kanal D a fost după Antena 1 (1,5 milioane cu finala Mireasă pentru fiul meu), dar înainte de Pro TV (780.000 de telespectatori medie).
URBAN. Kanal D a avut pe intervalul Vacanţa Mare o medie de 390.000 de telespectatori din mediul urban. Postul turcesc a fost pe locul trei, după Antena 1 şi Pro TV.
COMERCIAL. Locul trei pentru Kanal D cu Leana s-a întors şi pe segmentul comercial, cu o medie de 168.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe primele două locuri au fost Antena 1 (314.000 de persoane), urmată de Pro TV, cu 276.000 de telespectatori din segmentul comercial.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Leana s-a întors (21.30 - 23.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 1.538.000 | 8,3 | 19,4 |
2 | Kanal D | 926.000 | 5 | 11,7 |
3 | Pro TV | 782.000 | 4,2 | 9,9 |
4 | TVR 1 | 442.000 | 2,4 | 5,6 |
5 | Romania TV | 353.000 | 1,9 | 4,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Leana s-a întors
(21.30 - 23.00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 744.000 | 7,4 | 18,1 |
2 | Pro TV | 488.000 | 4,8 | 11,9 |
3 | Kanal D | 387.000 | 3,8 | 9,4 |
4 | Antena 3 | 194.000 | 1,9 | 4,7 |
5 | TVR 1 | 184.000 | 1,8 | 4,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 29 august, pe intervalul emisiunii Leana s-a întors
(21.30 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 314.000 | 6,2 | 19 |
2 | Pro TV | 276.000 | 5,4 | 16,7 |
3 | Kanal D | 168.000 | 3,3 | 10,2 |
4 | Prima TV | 84.000 | 1,6 | 5,1 |
5 | TVR 1 | 63.000 | 1,2 | 3,8 |
Comentarii