Prima confruntare directă din această toamnă dintre Vocea României şi X Factor a fost câştigată de departe de show-ul de pe Pro TV, care a avut cifre aproape duble faţă de cel de pe Antena 1.
În plus, X Factor a avut vineri seară, la cea de-a doua ediţie, cifre mai mici decât cele de la lansare, de joi, când show-ul s-a bătut cu Las Fierbinţi (cifrele de joi seara, AICI).
În număr de persoane, audienţa Vocii a fost mai mică decât cea de anul trecut. Şi în 2014, dar şi acum Vocea României a atras acelaşi procent de persoane aflate în faţa televizoarelor. Cotele de piaţă au fost asemănătoare. Cu alte cuvinte, consumul general de televiziune a fost mai mic (au fost mai puţini români cu televizoarele deschise), fapt care se vede şi în cifrele celorlalte posturi TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute vineri seară de prima confruntare din acest sezon a show-urilor X Factor şi Vocea (20.30 - 22.57):
NAŢIONAL. Vocea a avut la nivel naţional medie de aproape 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu cifre aproape la jumătate, 870.000 de persoane. Kanal D a fost pe trei, cu 742.000 de persoane.
URBAN. Show-ul de pe Pro a avut la oraşe 882.000 de privitori în fiecare minute de difuzare. Antena 1, aflată pe locul secund, a fost urmărită de aproape 500.000 de persoane.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, supremaţia a fost a Vocii, cu peste 500.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 233.000 de persoane.
Ce audienţe au făcut primele ediţii ale sezoanelor trecute Vocea României
- Debutul Vocea României din 2014: 1,91 milioane de români, dintre care 1,1 milioane de persoane erau de la oraşe. Pe publicul comercial, show-ul a avut 740.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Detalii AICI.
- În 2013, debutul celui de-al treilea sezon a înregistrat o medie de aproape 2,2 milioane de români, dintre care peste 1,3 milioane de orăşeni. La nivelul publicului comercial, show-ul a avut o audienţă de 765.000 de telespectatori pe minut. Mai multe detalii AICI.
- Prima ediţie a sezonului din 2012 a emisiunii Vocea României a fost urmărită de 1,7 milioane de români, dintre care aproape 1,1 milioane de români din mediul urban. Publicul comercial: 890.000 de telespectatori. Detalii AICI.
- 2011. Debutul primului sezon al show-ului Vocea României a fost urmărit de 1,007 milioane de telespectatori medie în mediul urban, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Audienţa posturilor TV, vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
Pro TV | 1.570.000 | 8,5 | 20,4 |
Antena 1 | 870.000 | 4,7 | 11,3 |
Kanal D | 742.000 | 4,0 | 9,7 |
Antena 3 | 371.000 | 2,0 | 4,8 |
Romania TV | 367.000 | 2,0 | 4,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.00), în mediul URBAN:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
Pro TV | 882.000 | 8,7 | 21,2 |
Antena 1 | 495.000 | 4,9 | 11,9 |
Kanal D | 383.000 | 3,8 | 9,2 |
Antena 3 | 233.000 | 2,3 | 5,6 |
Romania TV | 156.000 | 1,5 | 3,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 18 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.00), pe segmentul COMERCIAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
Pro TV | 513.000 | 10,2 | 30,7 |
Antena 1 | 233.000 | 4,6 | 13,9 |
Kanal D | 122.000 | 2,4 | 7,3 |
Prima TV | 99.000 | 2,0 | 5,9 |
Antena 3 | 46.000 | 0,9 | 2,8 |
Citeşte şi:
- Prima confruntare Vocea României-X Factor, câştigată de show-ul de pe Pro TV. Ce diferenţă a fost între Pro TV şi Antena 1
- AUDIENŢE. X Factor, eclipsat de Las Fierbinţi. Episodul 100 din Las Fierbinţi a lăsat în urmă debutul noului sezon X Factor
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
ProTV cand isi promoveaza emisiunile pe internet pune si videoclipuri, Antena pune poze.. Macar la calitate si promovare, identificare sa copieze PRO, nu la emisiuni.. Cumpara emisiuni ca prosti pe bani multi si n-au succes, in loc sa-si puna sufletul intr-o emisiune si sa-i dea viata asa incat diferenta dintre Antena si Pro sa fie doar de 1.000 telespectatori. Pacat!
Kanal-ul nu are probleme. are audiente foarte aproapiate pe nationalul si urbanul de care mentionezi cu un produs care costa de zeci de ori mai putin decat X Factor.
Audientele de joi si ieri sunt dezastruoase pentru formatul asta si sunt comparabile cu ceea ce multi au numit un mega esec, anume Super trip. Poate ca Antena ar trebui sa caute ceva putin diferit, cum au gasit cu Poftiti pe la noi.
@paginademedia : cred ca ar fi interesant de postat niste audiente cu reluarile emisiunilor din prime time. Atat Protv, cat si Antena vad ca aleg ore foarte ofertante pentru reluari pentru Masterchef, Vocea sau X Factor.