Orange şi-a schimbat semnătura de brand. Până acum, era „Today changes with Orange”. Începând de luni, odată cu noua campanie, semnătura va fi „It’s all about what matters to you”.
Justificarea Orange:
pentru a raspunde „promisiunii pe care o face clientilor de a fi întotdeauna aproape pentru a-i conecta cu ce e esenţial în viaţa lor”, potrivit reprezentantilor companiei de comunicaţii.
Noua campanie de comunicare va fi vizibilă pe TV începând de luni, 14 septembrie, va conţine trei spoturi şi se va desfăşura până la sfârşitul lunii octombrie. Campania de comunicare care este construita la nivel de grup a fost realizată de agenţia Publicis.
Noua poziţionare a brandului, au explicat oficialii Orange, este centrată în jurul a nouă teme: Familie, Acasă, În mişcare, Distracţie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.
Jean-François Fallacher, Chief Executive Officer Orange România:
„Strategia noastră este construită în jurul clienţilor, cărora le facem o promisiune fermă. Prin noua noastră expresie de brand, prin noul portofoliu de abonamente, prin serviciile inovatoare, prin internetul de mare viteză şi acoperirea în care investim continuu, ambiţia noastră este de a le oferi clienţilor soluţii performante pentru a fi conectaţi cu ceea ce e important în vieţile lor, de la familie până la viaţa profesională.”
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii