Premieră pe piaţa achiziţiilor de formate TV. Grupul britanic BBC a cumpărat un format românesc, care a rulat pe Prima TV în urmă cu trei ani. Detalii, în continuare:
CBBC, post de televiziune din grupul BBC dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 7 şi 12 ani, a ajuns la o înţelegere cu Small World IFT pentru achiziţionarea formatului românesc M-a făcut mama artist, emisiune produsă de Media Factory pentru Prima TV în urmă cu trei ani.
În Marea Britanie formatul M-a făcut mama artist va fi difuzat sub titlul "Got What it Takes?". Show-ul va fi produs de pentru CBBC de către Rize USA va avea zece episoade a câte 30 de minute şi va fi lansat la începutul anului viitor.
Luci Burnley, Senior Vice President Formats la Small World IFT:
"Înţelegerea făcută cu CBBC marchează o premieră. Este pentru prima dată când un format românesc a fost vândut în Marea Britanie. România este o ţară efervescentă din punct de vedere al creativităţii. Şi alte formate au cunoscut succes la nivel internaţional. Spre exemplu, formatul Miss fata de la ţară a fost vândut în China, Tailanda şi Ucraina."
Emisiunea M-a făcut mama artist, produsă de Media Factory, a fost difuzată în 2012 de Prima TV. Show-ul a fost prezentat de Andreea Raicu şi Dan Finţescu. La nivel internaţional, show-ul este vândut de Small World IFT.
La show-ul difuzat de Prima TV participau 11 tineri care îşi doresc o carieră muzicală, iar prestaţiile lor erau apreciate de un juriu din care făceau parte Corina Bud, Elena Gheorghe, Dan Teodorescu si ConnectR.
Formatul M-a făcut mama artist a fost vândut şi în Statele Unite. În iunie 2013, Scooter Braun, managerul mai multor vedete americane printre care şi Justin Bieber, alături de casa de producţie Marble Media au achiziţionat formatul M-a făcut mama artist (Mom made me a star) pentru ţările din America de Nord, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Ce portofoliu are Media Factory?
Compania produce în prezent, în colaborare cu Pro TV, show-ul culinar MasterChef. Media Factory a fost fondată la începutul anilor 2000 de Marius Toader şi de Monica Şenchiu, foşti producători la Pro TV. Unul dintre primele formate produse a fost România Mea, cu Emil Hurezeanu şi Animat Planet Show, un program de satiră animată care a fost difuzat pe Antena 1. Compania a reuşit să exporte câteva formate în mai multe ţări. Cel mai de succes este Miss fata de la ţară (Miss Country girl), care a ajuns în peste 11 teritorii, precum Canada, Thailanda, Australia şi Ucraina.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu