SCHIMBARE DE AGENŢIE. Contul de media al operatorului de comunicaţii Vodafone trece de la McCann Erickson România la Group M, mai precis la agenţia MEC.
Surse din cele două companii au confirmat informaţia pentru paginademedia.ro.
Mutarea contului se va opera începând cu anul viitor şi vine la un an şi jumătate după ce, la nivel internaţional, contul Vodafone şi-a schimbat agenţia.
Partea de media se duce la MEC, iar McCann Erickson România rămâne cu contul de creaţie (ATL) al companiei
Contul Global de media al Vodafone a trecut la agenţia MEC încă din aprilie 2014, după cum Paginademedia.ro a scris AICI, bugetul global fiind estimat la vremea respectivă la peste 900 milioane de dolari.
Contul de media al Vodafone România a fost la McCann timp de aproape 20 de ani, cu o mică pauză. Agenţia lui Bogdan Enoiu s-a ocupat de acest cont încă de când operatorul funcţiona pe piaţa românească sub numele Connex.
Mica pauză de un an şi jumătate a fost tot ca urmare a unei licitaţii internaţionale. Astfel, în 2009, bugetul global al Vodafone a fost câştigat de OMD, parte a grupului Omnicom. La 1 februarie 2010, contul din România, care fusese la McCann, a trecut la OMD în România.
„Relaţia”cu OMD a durat până în iulie 2011, când Vodafone a decis să întrerupă contractul şi să organizeze un pitch, după cum scria paginademedia.ro la momentul respectiv (pe larg AICI). În urma licitaţiei, bugetul de media a revenit la McCann Erickson România.
În primăvara lui 2014, o licitaţie internaţională a atribuit contul de media al Vodafone agenţiei MEC, parte a Group M.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu