Antena 3 a câştigat a doua licenţă pe Bucureşti scoasă la concursul organizat de Consiliul Naţional al Audiovizualului, care corespunde frecvenţei 106,2 FM. Cealaltă licenţă pe Bucureşti, 94,8, a fost câştigată de Radio Guerrilla.
Radu Călin Cristea a fost cel mai aprig susţinător al proiectului Antenei 3. „Îmi prefaţez votul. Respect ce am spus la începutul şedinţei. E vorba de cele două licenţe din Bucureşti. Din păcate dunt doar două. Am să susţin radioul Antenei 3 şi asta dintr-o raţiune care e dincolo de pasiune, emoţie, simpatie şi alte lucruri. E dintr-o raţiune ce ţine de logică şi pragmatism. Nu toţi membri CNA gândesc ca şi cei care asigură audienţa Antenei 3. În seara cu audierea Ministrului Justiţiei în comisia juridică, Antena 3 a avut rating în prime-time de 13,4. Un alt radiodifuzor care are foarte multe licenţe FM, în toată ţara, a avut 0,4.”
Antena 3 a câştigat licenţa pentru 3 FM, un proiect de radio de news, cu Adrian Ursu director editorial şi Marius Huc, pe funcţia de redactor-şef.
Postul de radio va beneficia de conţinut oferit de echipa de ştiri a Antenei 3, potrivit reprezentanţilor postului, care şi-au prezentat proiectul în urmă cu o săptămână în faţa membrilor CNA, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
„Am venit cu dorinţa de a vă propune un post de radio de ştiri, în Bucureşti, aşa cum credem că Bucureştiul are nevoie. Ne dorim să fie un post radio de news. Avem o serie întreagă de planuri, de a aduce jurnalişti de radio. Vrem să aducem cei mai buni specialişti de radio din Europa tocmai pentru că nu există un proiect de radio de news în Bucureşti”, a spus Mihai Gâdea, directorul general al Antenei 3, în faţa membrilor CNA, în urmă cu o săptămână.
La concursul organizat de CNA pentru 48 de licenţe radio s-au înscris 63 de societăţi din întreaga ţară cu 494 de solicitări de licenţe. Timp de patru zile, membrii CNA au ascultat fiecare proiect al celor 63 de societăţi, iar astăzi au decis, prin vot, societăţile câştigătoare.
Lista celor mai importante proiecte de radio de la concursul de licenţe organizat de CNA poate fi consultată pe Paginademedia.ro, AICI.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Mi-e ca acest Radu Calin C, care compara audienta TV cu audienta unui post de radio in Prime Time-ul pentru TV (prime time-ul la radio este diferit), nu numai ca sustine o prostie, dar i-a invatat foarte prost.
Niciodata audienta TV nu a fost determinant in audienta radio, altfel Info Pro era lider pe piata. A fost o excepti cu Pro FM, dar asta era la inceputul pietei media private in Ro, dupa care nici Pro TV nu a mai putut influenta FMul. Iar aici vorbim de un post de nisa, cu licenta numai in Bucuresti,, care se lupta cu RRA si Europa FM...
In al doilea rand, daca stiau sa citeasca materialele despre structura si obiceiurile populatiei consumatoare de stiri, ar fi vazut ca targetul A3 nu este mare consummator de radio, multi nici nu stiu ce-i aia FM.