"Găti-ţi-aş cina", "Căra-ţi-aş bagajul emoţional", "Citi-ţi-aş gândurile". Câteva mesaje scurte pe fotografii cu actorul Ryan Gosling şi peste 6.000 de like-uri într-o zi. Adică de ieri până azi. Este bilanţul paginii de Facebook Hei Fato, lansate ieri de doi publicitari.
Creatorii ei, Celia Drăgănoaia (copywriter la GMP Advertising) şi Vlad Macarie (art director la MRM McCann Erickson), spun că proiectul a început în joacă, "ca o adaptare mioritica a meme-ului deja celebru cu HEY GIRL".
Celia Drăgănoaia, pentru Paginademedia.ro:
"Proiectul a inceput in joaca, acum vreun an. Mi s-a parut amuzant ca un compliment poate suna ca o injuratura, daca este scris sub forma asta. La inceput eu scriam textele si prietenul meu le ilustra. Eu sunt copywriter si el e art director, in agentii de publicitate diferite. Pe parcurs, prietenii au inceput sa imi sugereze texte, deci a devenit un proiect co-creativ".
"Adormi-ţi-aş copilul", "Împături-ţi-aş sarmalele", "Căra-ţi-aş plasele" şi "Acorda-ţi-aş mai multă atenţie" sunt doar câteva dintre mesajele de pe pagina Hei fato care însoţesc fotografii cu celebrul actor Ryan Gosling, după modelul meme-uri Hey Girl.
Celia spune că momentan nu au un plan de viitor pentru proiectul Hei fato şi precizează că această pagină de Facebook nu are niciun scop comercial.
"Momentan nu avem niciun plan pentru HEI FATO, dar vrem sa il pastram in acelasi ton light-hearted ca si pana acum si sa ne distram impreuna. Deci nu e vorba de niciun brand la mijloc", a declarat Celia Draganoaia.
"Contra-pagină" după o singură zi: Hei fato a inspirat crearea paginii Hei baiete
Astăzi, ca un răspuns la pagina Hei fato, jurnalistul Octavian Palade a creat astăzi pagina Hei băiete, care s-a bucurat de un succes ceva mai mic, de aproape 800 de like-uri în doar câteva ore.
La fel ca în cazul paginii create de Celia Draganoaia şi Vlad Macarie, pagina Hei băiete a fost creată "din pur amuzament".
"Nu este vorba despre nicio campanie, cel puţin nu din partea mea. Am făcut imaginile ca o reacţie la cele cu ”Hei fato”, din pur amuzament. Nu este niciun motiv comercial/financiar în spatele paginii şi nu am ”planuri de viitor” în ceea ce o priveşte. Încerc să o cresc cât mai mult, în căutarea celor cinci minute de faimă promise de Warhol cândva", a declarat octavian Palade pentru Paginademedia.ro.
Comentarii