Compania Enel are o nouă identitate corporativă la nivel global. Schimbările vizează cele 30 de ţări în care compania este prezentă.
„Grupul introduce un nou sistem vizual – incluzând noi sigle – care sunt dinamice, pline de culoare şi reprezintă principiile flexibile şi active ale abordării sale deschise: Open Power”, se arată în comunicatul Enel.
Noua identitate vizuală şi noua siglă adoptă o gamă de culori care reflectă varietatea spectrului energetic, precum şi diversitatea în creştere a serviciilor companiei într-un sistem energetic global, mai spun reprezentanţii companiei. Ca parte a schimbării identităţii vizuate, noul site al Grupului, Enel.com, a fost, de asemenea, lansat. Adoptarea integrală a noii identităţi se va face online pe parcursul anului 2016.
„Cu această transformare, aliniem imaginea corporativă a Enel cu schimbările care au loc atât în interiorul companiei, cât şi cu evoluţia accelerată pe care o conducem în industria energetică”, a declarat Francesco Starce, CEO şi Director General al Grupului Enel.
„Conceptul de Deschidere pe care îl sintetizăm în expresia Open Power ne poziţionează ca un grup inovator şi sustenabil, ce se dedică extinderii şi dezvoltării conţinutului tehnologic în toate operaţiunile sale, pentru a obţine siguranţa energetică şi pentru a îmbunătăţii serviciile energetice la nivel global. (...) Conceptul de Open Power presupune să fii mai mult decât un simplu producător şi distribuitor de energie electrică. Noua noastră marcă simbolizează caracterul inovator, sustenabil, multi – dimensional şi deschis al Grupului Enel”, a mai adăugat aceasta.
Noul logo Enel
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii