Dan C. Mihăilescu a povestit că are o „oroare” de internet. „Chiar de mic am am avut complexul mecanismelor”, a povestit acesta.
„Dacă mă aflu în acest loc este din mai mult motive, am venit să mă vindec de prejudecăţi. Am zis că dacă la 47 de ani am fost scos din vizuina mea de bursuc, dacă la 47 de ani m-am lăsat aruncat pe sticlă, poate acum la 62 de ani ar fi bine să trec înspre online, locul care mă îngrozeşte cel mai mult.”
„Am vrut să mă retrag şi au început ofertele. Nu mă aşteptam să am oferte de la două posturi de televiziune, un radio şi câteva site-uri”, a mai povestit criticul literar.
Iulian Stanciu, CEO al grupului eMag, despre proiect:
„Cartea de la ora 5 este un moment de răsfăţ cultural. Vrem să generăm o rutină. De ce 5? Se leagă puţin cu five o`clock tea, fără să ne gândim la antiteza cu fata de la pagian 5 sau Ştirile de la ora 5.
Formatul proiectului va fi un fel de ceaiul de la ora 5 împreună cu Dan C. Mihăilescu, acasă la Dan C. Mihăilescu. Va fi un video de 5 minute, 5 zile pe săptămână şi va veni şi cu o interacţiune specifică mediului online.
Se va genera un club de cultură. vom avea cărţi propuse şi oamenii pot vota, pot veni cu recenzii. Nu ne dorim sub nicio formă o implicare comercială, nu veţi vedea nicio reclamă şi niciun banner pe acest site. Nu ascund, în schimb, faptul că ne dorim ca prin susţinerea acestui proiect, în timp să ajungem să fim o distanţie pentru iubitorii de carte. Dar vrem să o facem într-un mod mai subtil.”
Comentarii