Skip to main content

Publicis lansează un program de finanţare pentru start-up-uri digitale la aniversarea de 90 de ani. Şi românii se pot înscrie

 
Maurice Lévy, preşedintele şi directorul executiv al Publicis Groupe. Foto: wsj.com
Maurice Lévy, preşedintele şi directorul executiv al Publicis Groupe. Foto: wsj.com

Cu ocazia aniversării a 90 de ani, Publicis Groupe a lansat un proiect prin care şi-a propus să ofere finanţare şi mentorat pentru tot atâtea start-up-uri digitale câţi ani a împlinit, scrie BrandRepublic.com. La proiectul intitulat Publicis90 pot participa şi românii, dat fiind faptul că grupul francez are agenţii de publicitate în România (PublicisRomania, Leo Burnett, Starcom, Publicis Dialog, The Practice, The Geeks şi iLeo), aceasta fiind una dintre condiţii.

Publicitate

Proprietarul agenţiilor Saatchi&Saatchi şi Starcom Mediavest Group îi invită pe micii antreprenori să-şi trimită proiectele pe platforma Publicis90.com, care a devenit funcţională începând de ieri. Compania spune că vrea să încurajeze antreprenoriatul digital şi să ofere "ajutorul de care este nevoie ca proiectele să prindă viaţă sau să ducă start-up-urile la următorul nivel".

Finanţările oferite de Publicis Groupe variază între 10.000 de euro pentru proiectele care sunt la început de drum şi pot ajunge până la 500.000 de euro pentru start-up-urile care sunt deja lansate.

Platforma Publicis90 este deschisă pentru înscrieri până pe 28 februarie şi toţi angajaţii Publicis Groupe vor putea să voteze proiectele preferate. După această etapă, un juriu regional va crea o listă scurtă, care mai apoi se va concretiza cu ajutorul unui juriu global la o listă de 90 de proiecte ce vor fi susţinute de grupul de publicitate.

La proiect pot participa cei care au o idee de afacere în domeniul digital sau vor să dezvolte un astfel de proiect într-o ţară în care Publicis Groupe are cel puţin o agenţie. De asemenea, în proiectul Publicis90 se pot înscrie cei care au lansat deja un proiect digital şi au nevoie de ajutor pentru a trece la următorul nivel.

Maurice Lévy, preşedintele şi directorul executiv al Publicis Groupe:

"Ideea este să-i ajutăm pe tinerii antreprenori să-şi atingă obiectivele. Nu doar prin susţinerea financiară ci şi prin oferirea tuturor resurselor Publicis Group timp de un an. The idea is to help young entrepreneurs achieve their goals. Not just through investment but also by putting Groupe resources at their disposal for a year. Mai bine decât să privim în urmă la cei 90 de ani de istorie, ne-am gândit că ar fi mai bine să le întindem o mână de ajutor tinerilor antreprenori."

Publicis Groupe, care are în prezent aproape 80.000 de angajaţi, a fost fondat de Bleustein-Blanchet în 1926 în apartamentul său din Paris.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus