Care au fost cele mai urmărite emisiuni din 2015 la principale staţii TV? Care au fost vârfurile Pro TV, Antena 1 şi Kanal D?
Paginademedia.ro vă prezintă superlativele anului 2015 pentru principalele posturi generaliste din România.
Câteva concluzii generale:
La Pro TV, cea mai tare emisiune a fost Românii au talent. Primele zece cele mai urmărite emisiuni ale postului TV (după publicul urban), au fost ediţii Românii au talent. Vârful: emisiunea din 27 martie.
La Antena 1, vârfurile au fost atinse în ultima zi din an. Revelionul cu Dan Negru a fost cel mai vizionat program al staţiei de anul trecut. A urmat un alt program din seara de Anul Nou: Chef de râs, cu Vasile Muraru. Multe ediţii de Acces direct au fost între cele mai urmărite emisiuni ale staţiei Intact.
Programarea X-Factor la bătaie directă cu Vocea României s-a văzut în rezultatele ambelor show-uri: nici Vocea nu e în top 20 la Pro TV, nici X-Factor în clasamentul vârfurilor emisiunilor Intact.
Vârfurile Kanal D sunt dominate fără drept de apel de serialul Trădarea. La oraşe, primele 30 cele mai urmărite programe au fost episoade din serialul turcesc. Interesant că, după clasamentul naţional, cele mai urmărite emisiuni ale staţiei au fost câteva ediţii Ochii din umbră, cu Ernest.
Două emisiuni domină topul programelor Prima TV: ştirile Focus 18 şi Schimb de mame.
Vârfurile anului 2015 la principalele staţii generaliste:
PRO TV. Românii au talent, emisiunea anului 2015: primele zece locuri
Emisiunea anului 2015 la Pro TV a fost Românii au talent. Primele zece cele mai urmărite emisiuni ale staţiei (după targetul urban) au fost ediţii ale show-ului de talente. Alte două difuzări sunt în top 20.
Vârful Românii au talent: emisiunea din 27 martie, care a atins peste 2,2 milioane de orăşeni pe minut. La nivel naţional, ediţia a depăşit 4,5 milioane de români. De notat că şapte din primele zece emisiuni Românii au talent au avut în fiecare minut peste un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani (targetul comercial).
În topul celor mai urmărite emisiuni de pe Pro TV (printre cele 12 ediţii Românii au talent) au mai intrat două meciuri de fotbal ale Stelei (cu Partizan şi cu Rosenborg), trei difuzări ale show-ului Sunt celebru, scoate-mă de aici, două jurnale de la ora 19.00 şi un episod special Las Fierbinţi.
Cel mai urmărit jurnal al Pro TV a fost cel din 7 ianuarie, ziua tragediei de la Charlie Hebdo.
Programarea X-Factor la concurenţă cu Vocea României s-a văzut în audienţa show-ului de pe Pro TV. Emisiunea a avut cifre peste Antena 1, dar nu a dat niciun vârf în top 20 al celor mai vizionate programe de pe Pro TV anul trecut. Nici Ferma vedetelor nu are nicio ediţie în primele 20.
VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Pro TV, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*
PRO TV 2015 | Data | URBAN | NATIONAL | COMERCIAL | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | 27-Mar | 2.257.000 (22,4) | 4.573.000 (24,8) | 1.334.000 (26,5) |
2 | Romanii au talent | 20-Mar | 2.187.000 (21,7) | 4.331.000 (23,5) | 1.248.000 (24,8) |
3 | Romanii au talent | 13-Mar | 2.082.000 (20,6) | 4.365.000 (23,7) | 1.225.000 (24,3) |
4 | Romanii au talent | 3-Apr | 1.976.000 (19,6) | 4.160.000 (22,6) | 1.151.000 (22,7) |
5 | Romanii au talent | 1-May | 1.846.000 (18,3) | 3.506.000 (19) | 1.062.000 (20,9) |
6 | Romanii au talent | 17-Apr | 1.838.000 (18,2) | 3.611.000 (19,6) | 1.080.000 (21,5) |
7 | Romanii au talent | 24-Apr | 1.766.000 (17,5) | 3.492.000 (18,9) | 1.009.000 (20) |
8 | Romanii au talent | 10-Apr | 1.608.000 (15,9) | 3.534.000 (19,2) | 888.000 (17,6) |
9 | Romanii au talent | 8-May | 1.567.000 (15,5) | 2.829.000 (15,3) | 889.000 (17,5) |
10 | Romanii au talent | 12-Apr | 1.490.000 (14,8) | 3.186.000 (17,3) | 779.000 (15,5) |
11 | Partizan Belgrad - Steaua | 5-Aug | 1.488.000 (14,7) | 2.486.000 (13,5) | 688.000 (13,6) |
12 | Romanii au talent | 15-May | 1.456.000 (14,4) | 2.700.000 (14,6) | 785.000 (15,5) |
13 | Stirile Pro TV 19.00 | 7-Jan | 1.441.000 (14,3) | 3.166.000 (17,1) | 682.000 (13,6) |
14 | Sunt celebru, scoate-ma... | 22-May | 1.433.000 (14,2) | 2.571.000 (13,9) | 816.000 (16,1) |
15 | Sunt celebru, scoate-ma... | 16-Feb | 1.408.000 (14) | 2.530.000 (13,7) | 927.000 (18,4) |
17 | Stirile Pro TV 19.00 | 8-Jan | 1.396.000 (13,9) | 3.053.000 (16,5) | 695.000 (13,9) |
16 | Steaua - Rosenborg | 20-Aug | 1.396.000 (13,8) | 2.406.000 (13) | 731.000 (14,3) |
18 | Sunt celebru, scoate-ma... | 8-Mar | 1.391.000 (13,8) | 2.770.000 (15) | 885.000 (17,6) |
19 | Romanii au talent | 12-Jun | 1.371.000 (13,6) | 2.268.000 (12,3) | 750.000 (14,9) |
20 | Las Fierbinti Special | 25-Dec | 1.308.000 (13) | 2.695.000 (14,6) | 784.000 (15,6) |
*ordonate după targetul urban:
ANTENA 1: N-aduce anul ce aduce ...Revelionul
Vârful de audienţă al staţiei Intact a fost atins în ultima zi din an. Revelionul Starurilor, cu Dan Negru, a fost cea mai urmărită emisiune a Antenei 1 din 2015: peste 1,6 milioane de telespectatori la oraşe şi peste trei milioane la nivelul întregii ţări. Numărul doi pe anul trecut a fost Chef de râs, tot un program special, difuzat în seara de 31 decembrie, chiar înainte de Dan Negru.
Topul programelor Intact (după targetul urban), a fost completat de un Observator şi de o ediţie Te cunosc de undeva (de 14 februarie). Emisiunea de divertisment are patru difuzări în topul pe 2015.
Acces Direct este emisiunea cu cele mai multe prezenţe în topul programelor Antena 1 de anul trecut. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe are opt ediţii în top 20. Observatorul e prezent cu patru emisiuni iar Te cunosc de undeva (programul de forţă de sâmbătă seara), cu patru. De remarcat că niciun program difuzat de Antena 1 în 2015 nu s-a apropiat de milionul de telespectatori pe targetul comercial (doar vârful de la Revelion a fost de puţin peste 800.000 de telespectatori).
În top 20 nu se regăsesc la Antena 1 ediţii din producţii de divertisment precum X-Factor, Hell's Kitchen, Insula iubirii sau Poftiţi de vă iubiţi.
VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Antena 1, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:
ANTENA 1 2015 | Data | URBAN | NATIONAL | COMERCIAL | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Revelionul starurilor | 31-Dec | 1.674.000 (16,6) | 3.071.000 (16,7) | 814.000 (16) |
2 | Chef de ras | 31-Dec | 1.323.000 (13,1) | 2.421.000 (13,1) | 650.000 (12,8) |
3 | Observator 19 | 9-Jan | 1.123.000 (11,2) | 2.200.000 (11,9) | 490.000 (9,8) |
4 | Te cunosc de undeva | 14-Feb | 1.109.000 (11) | 1.734.00 (9,4) | 456.000 (9) |
5 | Acces Direct | 9-Jan | 1.108.000 (11) | 2.242.000 (12,1) | 418.000 (8,3) |
6 | Observator 19 | 6-Jan | 1.073.000 (10,7) | 2.169.000 (11,7) | 490.000 (9,8) |
7 | Ham Talent | 18-Oct | 1.064.000 (10,5) | 1.572.000 (8,5) | 512.000 (10,1) |
8 | Acces Direct | 20-Jan | 1.062.000 (10,6) | 2.297.000 (12,4) | 387.000 (7,7) |
9 | Acces Direct | 19-Jan | 1.040.000 (10,3) | 2.153.000 (11,6) | 442.000 (8,8) |
10 | Acces Direct | 6-Jan | 1.000.000 (9,9) | 2.064.000 (11,2) | 410.000 (8,2) |
11 | Acces Direct | 2-Feb | 997.000 (9,9) | 2.168.000 (11,8) | 394.000 (7,8) |
12 | Acces Direct | 8-Jan | 996.000 (9,9) | 2.140.000 (11,6) | 357.000 (7,2) |
13 | Observator 19 | 5-Jan | 994.000 (9,9) | 2.093.000 (11,3) | 455.000 (9,1) |
14 | Acces Direct | 5-Jan | 992.000 (9,9) | 2.017.000 (10,9) | 371.000 (7,4) |
15 | Te cunosc de undeva | 2-May | 981.000 (9,7) | 1.570.000 (8,5) | 393.000 (7,8) |
16 | Te cunosc de undeva | 18-Apr | 980.000 (9,7) | 1.510.000 (8,2) | 427.000 (8,5) |
17 | Acces Direct | 21-Jan | 976.000 (9,7) | 2.064.000 (11,2) | 347.000 (6,9) |
18 | Observator 19 | 1-Jan | 975.000 (9,7) | 1.994.000 (10,8) | 406.000 (8,1) |
19 | Observator 19 | 8-Jan | 975.000 (9,7) | 1.906.000 (10,3) | 400.000 (8) |
20 | Te cunosc de undeva | 21-Feb | 975.000 (9,7) | 1.533.000 (8,3) | 392.000 (7,8) |
*ordonate după targetul urban
KANAL D. La postul turcesc, serialele turceşti fac legea: Trădarea, 20 de locuri din 20
Vârfurile Kanal D au fost clar dominate de producţiile turceşti. Serialul Trădarea a fost în 2015 cel mai urmărit program al staţiei deţinută de grupul turcesc Dogan. Practic, după targetul urban, 30 din primele 30 de locuri au fost ocupate de episoadele din Trădarea.
Vârful Trădarea: episodul din 31 martie, care s-a apropiat de un milion de telespectatori la oraşe şi de 1,6 milioane la nivelul întregii ţări.
De remarcat însă că nu sunt mari diferenţe între episoadele din Trădarea. Serialul turcesc a avut un public fidel şi şi-a menţinut o audienţă constantă ridicată.
Interesant este că, după clasamentul la nivel naţional, primele locuri nu sunt ale serialului turcesc, ci ale emisiunii Ochii din umbră, cu Ernest. Cea mai vizionată ediţie a emisiunii lui Ernest a adunat, la nivel naţional, peste două milioane de români. Programul nu apare însă în topul urban.
VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Kanal D, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:
Kanal D 2015 | Data | URBAN | NATIONAL | COMERCIAL | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tradarea | 31-Mar | 938.000 (9,3) | 1.597.000 (8,7) | 273.000 (5,4) |
2 | Tradarea | 10-Feb | 915.000 (9,1) | 1.535.000 (8,3) | 323.000 (6,4) |
3 | Tradarea | 8-Apr | 913.000 (9,1) | 1.570.000 (8,5) | 281.000 (5,6) |
4 | Tradarea | 14-Jan | 912.000 (9,1) | 1.601.000 (8,7) | 251.000 (5) |
5 | Tradarea | 4-Feb | 909.000 (9) | 1.579.000 (8,6) | 287.000 (5,7) |
6 | Tradarea | 12-Mar | 909.000 (9) | 1.569.000 (8,5) | 275.000 (5,5) |
7 | Tradarea | 30-Mar | 908.000 (9) | 1.607.000 (8,7) | 286.000 (5,7) |
8 | Tradarea | 1-Apr | 901.000 (8,9) | 1.605.000 (8,7) | 257.000 (5,1) |
9 | Tradarea | 3-Feb | 899.000 (8,9) | 1.649.000 (8,9) | 289.000 (5,7) |
10 | Tradarea | 6-Apr | 897.000 (8,9) | 1.528.000 (8,3) | 269.000 (5,3) |
11 | Tradarea | 2-Apr | 896.000 (8,9) | 1.567.000 (8,5) | 275.000 (5,5) |
12 | Tradarea | 24-Mar | 895.000 (8,9) | 1.609.000 (8,7) | 283.000 (5,6) |
13 | Tradarea | 5-Jan | 895.000 (8,9) | 1.538.000 (8,3) | 274.000 (5,5) |
14 | Tradarea | 28-Jan | 893.000 (8,9) | 1.567.000 (8,5) | 253.000 (5) |
15 | Tradarea | 9-Feb | 893.000 (8,9) | 1.544.000 (8,4) | 281.000 (5,6) |
16 | Tradarea | 3-Mar | 892.000 (8,8) | 1.588.000 (8,6) | 290.000 (5,8) |
17 | Tradarea | 16-Apr | 885.000 (8,8) | 1.581.000 (8,6) | 263.000 (5,2) |
18 | Tradarea | 17-Feb | 884.000 (8,8) | 1.613.000 (8,7) | 267.000 (5,3) |
19 | Tradarea | 23-Feb | 883.000 (8,8) | 1.600.000 (8,7) | 286.000 (5,7) |
20 | Tradarea | 15-Apr | 881.000 (8,7) | 1.612.000 (8,7) | 280.000 (5,6) |
*ordonate după targetul urban
PRIMA TV. Focus şi Schimb de mame, principalele emisiuni: zece mame în top 20
Două emisiuni au scos audienţe de vârf pentru Prima TV: Focus 18 şi Schimb de mame. În top 20, sunt zece "mame" şi opt jurnale de ştiri.
Vârful staţiei deţinute de Cristian Burci (după targetul urban) a fost jurnalul din 4 ianuarie, cu o medie jumătate de milion de telespectatori la oraşe şi puţin peste un milion la nivel naţional.
În top 20 au mai intrat două filme: un BD (Brigada Diverse intră în acţiune) şi o producţie de acţiune Plan de rezervă.
VÂRFURI. Cele mai urmărite emisiuni de la Prima TV, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:
Prima TV 2015 | Data | URBAN | NATIONAL | COMERCIAL | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Focus 18 | 4-Jan | 503.000 (5) | 1.051.000 (5,7) | 275.000 (5,5) |
2 | Focus 18 | 25-Jan | 448.000 (4,5) | 822.000 (4,4) | 200.000 (4) |
3 | Schimb de mame | 18-Jan | 437.000 (4,3) | 996.000 (5,4) | 230.000 (4,6) |
4 | Focus 18 | 3-Jan | 423.000 (4,2) | 1.005.000 (5,4) | 169.000 (3,4) |
5 | Schimb de mame | 8-Feb | 422.000 (4,2) | 964.000 (5,2) | 269.000 (5,3) |
6 | Focus 18 | 8-Feb | 412.000 (4,1) | 735.000 (4) | 218.000 (4,3) |
7 | Schimb de mame | 11-Jan | 405.000 (4) | 1.042.000 (5,6) | 208.000 (4,1) |
8 | Schimb de mame | 15-Feb | 399.000 (4) | 877.000 (4,8) | 228.000 (4,5) |
9 | Schimb de mame | 10-May | 393.000 (3,9) | 795.000 (4,3) | 219.000 (4,3) |
10 | Focus 18 | 17-Jan | 392.000 (3,9) | 856.000 (4,6) | 200.000 (4) |
11 | Focus 18 | 24-Jan | 392.000 (3,9) | 949.000 (5,1) | 144.000 (2,9) |
12 | Schimb de mame | 1-Feb | 391.000 (3,9) | 882.000 (4,8) | 234.000 (4,6) |
13 | Schimb de mame | 25-Jan | 382.000 (3,8) | 914.000 (4,9) | 192.000 (3,8) |
14 | Film: Plan de rezerva | 2-Jan | 380.000 (3,8) | 669.000 (3,6) | 201.000 (4) |
15 | BD intra in actiune | 9-Jan | 376.000 (3,7) | 716.000 (3,9) | 185.000 (3,7) |
16 | Schimb de mame | 11-Oct | 376.000 (3,7) | 719.000 (3,9) | 228.000 (4,5) |
17 | Schimb de mame | 4-Jan | 375.000 (3,7) | 785.000 (4,2) | 205.000 (4,1) |
18 | Schimb de mame | 19-Apr | 365.000 (3,6) | 835.000 (4,5) | 198.000 (3,9) |
19 | Focus 18 | 22-Feb | 365.000 (3,6) | 826.000 (4,5) | 179.000 (3,5) |
20 | Focus 18 | 21-Jun | 362.000 (3,6) | 631.000 (3,4) | 200.000 (4) |
*ordonate după targetul urban
NAŢIONAL TV. Mica mireasă face marea audienţă
Dacă la Kanal D topul e dominat de un serial turcesc, la Naţional TV vârfurile au fost atinse de o producţie indiană. Toate cele 20 de vârfuri ale staţiei deţinute de fraţii Micula au fost atinse, în 2015, de episoade din serialul indian Mica Mireasă.
Cel mai vizionat program Naţional TV din 2015: episodul Mica Mireasă din 15 februarie, cu 660.000 de telespectatori la oraşe şi peste 1,3 milioane la nivelul întregii ţări.
Cele mai urmărite emisiuni de la Naţional TV, în 2015 (Număr persoane/rtg%)*:
National TV 2015 | Data | URBAN | NATIONAL | COMERCIAL | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Mica mireasa | 15-Feb | 660.000 (6,5) | 1.304.000 (7,1) | 239.000 (4,8) |
2 | Mica mireasa | 2-Jan | 659.000 (6,6) | 1.344.000 (7,3) | 258.000 (5,1) |
3 | Mica mireasa | 4-Jan | 647.000 (6,4) | 1.225.000 (6,6) | 240.000 (4,8) |
4 | Mica mireasa | 25-Jan | 637.000 (6,3) | 1.192.000 (6,4) | 248.000 (5) |
5 | Mica mireasa | 17-Jan | 634.000 (6,3) | 1.277.000 (6,9) | 199.000 (4) |
6 | Mica mireasa | 14-Feb | 627.000 (6,2) | 1.185.000 (6,4) | 234.000 (4,6) |
7 | Mica mireasa | 31-Jan | 614.000 (6,1) | 1.155.000 (6,2) | 210.000 (4,2) |
8 | Mica mireasa | 10-Jan | 610.000 (6,1) | 1.128.000 (6,1) | 173.000 (3,5) |
9 | Mica mireasa | 8-Jan | 609.000 (6,1) | 1.105.000 (6) | 206.000 (4,1) |
10 | Mica mireasa | 1-Mar | 608.000 (6) | 1.158.000 (6,3) | 250.000 (5) |
11 | Mica mireasa | 21-Feb | 601.000 (6) | 1.189.000 (6,4) | 210.000 (4,2) |
12 | Mica mireasa | 24-Jan | 600.000 (6) | 1.256.000 (6,8) | 182.000 (3,6) |
13 | Mica mireasa | 1-Jan | 597.000 (5,9) | 1.191.000 (6,4) | 211.000 (4,2) |
14 | Mica mireasa | 1-Feb | 597.000 (5,9) | 1.222.000 (6,6) | 222.000 (4,4) |
15 | Mica mireasa | 22-Feb | 596.000 (5,9) | 1.205.000 (6,5) | 230.000 (4,6) |
16 | Mica mireasa | 7-Jan | 585.000 (5,8) | 1.067.000 (5,8) | 210.000 (4,2) |
17 | Mica mireasa | 11-Jan | 578.000 (5,8) | 1.186.000 (6,4) | 191.000 (3,8) |
18 | Mica mireasa | 3-Jan | 574.000 (5,7) | 1.167.000 (6,3) | 202.000 (4) |
19 | Mica mireasa | 6-Jan | 571.000 (5,7) | 1.100.000 (5,9) | 196.000 (3,9) |
20 | Mica mireasa | 20-Jan | 553.000 (5,5) | 1.097.000 (5,9) | 193.000 (3,8) |
*ordonate după targetul urban
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii