(P) "Suntem 19 milioane de romani in tara asta. Si n-om avea noi multe autostrazi, dar sigur avem 19 milioane de drumuri spre mai bine". Mesaj-manifest în noua campanie de brand Vodafone, cu vocea inconfundabilă a lui Victor Rebengiuc. Un mesaj adaptat schimbărilor prin care România trece de câteva luni, după manifestările de stradă din toamna anului trecut. Titlul: "Ai puterea să reuşeşti pe drumul tău".
Noua stare de spirit este surpinsă în reclama lansată de operatorul de comunicaţii în această săptămână. Esenţa brandului: "Power to you" este acum tradusă de Vodafone România cu "Ai puterea să reuşeşti pe drumul tău".
De ce? Explică textul reclamei:
“Succesul. E in firea noastra sa il cautam. Dar prea mult timp am asteptat sa ni se spuna unde sa-l gasim.
Am zis ca e pus de-o parte, doar pentru unii. Ca trebuie sa pleci din tara. Sau sa ramai … dar sa ai faima si putere.
Sunt insa multi care au descoperit deja ca nu exista putere mai mare decat puterea din mainile lor. Ca succesul inseamna sa faci o cariera frumoasa dar si sa faci din frumos o cariera.
Sa fii cel mai fericit cand ii vezi pe altii ca zambesc. Si sa zambesti si tu la randul tau seara in oglinda. Cand stii ca ziua nu a trecut degeaba.
Succesul inseamna sa reusesti in ce e important pentru tine.
Suntem 19 milioane de romani in tara asta. Si n-om avea noi multe autostrazi, dar sigur avem 19 milioane de drumuri spre mai bine. Si o retea de incredere care te sustine oriunde vrei sa ajungi .
Ai puterea sa reusesesti pe drumul tau. Vodafone. "
De la "Împreună suntem mai puternici" la "Ai puterea să reuşeşti pe drumul tău"
Noua campanie de brand a Vodafone urmează direcţia pe care comunicarea operatorului a avut-o în ultimii ani. Ideea de bază este explicată de Vodafone România:
"I-am susţinut întotdeauna pe români şi am fost cât mai aproape de aspiraţiile lor. Le-am pus la dispoziţie instrumentele care să îi ajute să progreseze prin tehnologie, să îşi apere valorile în care cred, să inoveze şi să trăiască pentru mai bine".
Campaniile ultimilor ani:
2012. Vodafone aduce împreună oamenii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici.
2013. Programul Un smartphone pentru fiecare român, care întărea importanţa digitalizării României şi platforma Românii au iniţiativă. Cu personaje reale folosite în reclame, campania Românii au iniţiativă spunea poveştile unor români. Despre cum poate şi ne poate schimba în bine tehnologia.
2014. Demersul de comunicare al Vodafone a continuat în aceeaşi notă - de la ciobani la bunici de duminică, de la tineri muzicieni până la antreprenori, cu toţii au contribuit la schimbarea societăţii. Totul în strânsă legătură cu tehnologia, cu digitalizarea.
2015. Ai puterea să reuşeşti pe drumul tău. Premisele noii campanii de brand: românii nu mai aşteaptă de la alţii, îi caută singur drumul spre succes. Nu mai aşteaptă să primească indicaţii sau ajutoare. Găseşte el instrumentele, inspiraţia şi partenerii care să îl ajute şi să îl ţină conectat de ceea ce contează cu adevărat pentru el.
VIDEO. Spotul Vodafone "Ai puterea să reuşeşti pe drumul tău", cu vocea lui Victor Rebengiuc
Autor: Advertorial
publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu