Formatul propus de o producătoare din Cluj va fi dezvoltat de producătorii companiilor Zucchero şi Media Factory.
Ştefana Man a câştigat concursul de la Idee la format, iar propunerea ei se va concretiza într-un proiect care ar putea ajunge pe posturile TV. “Este vorba de un reality show bine ancorat în realitatea zilelor noastre”, au spus reprezentanţii caselor de producţie.
Ştefana are 26 de ani, lucrează la Look TV şi este producător al emisiunii Ziua Bună. A terminat Facultatea de jurnalism din Cluj.
Casa de producţie Zucchero Media are în portofoliu, printre altele, formate ca Visuri la cheie (Pro TV) şi Roata norocului (Kanal D). Este coproducător al emisiunii O dată-n viaţă (TVR) şi, împreună cu Pro TV, al viitorului show Survivor – Supravieţuitorul.
Media Factory produce, împreună cu Pro TV, show-ul MasterChef. A dezvoltat show-uri precum M-a făcut mama artist (show cumpărat şi de o staţie BBC), Miss fata de la ţară (exportat în 11 teritorii din lume), România mea şi Animat Planet Show.
Cum a apărut concursul De la idee la format?
În luna decembrie, Zucchero Media şi Media Factory au organizat un workshop in care si-au propus sa explice cum o idee poate fi transformata intr-un format TV.
Intr-o maniera deschisa conversatiei cu participantii la workshop, Bogdan Nicolescu, Marius Toader si Tim Crescenti au vorbit despre ce inseamna o idee buna, ce inseamna un format TV, cum si cand o idee poate deveni format TV.
La finalul workshop-ului participantii au fost invitaţi sa trimita ideile lor, urmând ca propunerea cu cel mai mare potential de a deveni un format TV vandabil să fie aleasă.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii