Skip to main content

Cât mai vând ziarele? Tabloidele, în top. Ziarele religioase vând mai mult ca cele quality

 
Cât mai vând ziarele? Tabloidele, în top. Ziarele religioase vând mai mult ca cele quality

Tabloidele Click şi Libertatea sunt ziarele cu cele mai consistente vânzări în perioada octombrie - decembrie 2015, potrivit cifrelor publicat astăzi de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Cel mai slab în vânzări stă Jurnalul Naţional, care în ultimul trimestru din 2015 a avut o medie de doar 4.000 de exemplare pe apariţie.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare vânzările principalelor titluri cotidiene, în perioada octombrie - decembrie 2015:

  • Tabloidul Click este în continuare cel mai vândut ziar, dar şi publicaţia cu cea mai notabilă scădere: -20.000 de exemplare în ultimul trimestru al lui 2015 faţă de aceeaşi perioadă a lui 2014.
  • Gazeta Sporturilor este a treia cea mai vândută publicaţie, cu o medie de 23.100 de exemplare.
  • Singura creştere de la un an la altul a fost înregistrată de România liberă: un plus de aproximativ 200 de exemplare.
  • Cele mai slabe vânzări sunt la Jurnalul Naţional. Publicaţia grupului Intact a avut în ultimul trimestru al lui 2015 o medie de 4,000 de exemplare.

Vânzările publicaţiilor cotidiene în perioada octombrie - decembrie 2015:

Publicatie Total vanzari Oct - Dec 2015 Total vanzari Oct - Dec 2014 Variatie
1 Click 91,400 110,800 -19,400
2 Libertatea 53,600 64,900 -11,300
3 Gazeta Sporturilor 23,100 27,200 -4,100
4 Evenimentul zilei 11,900 13,000 -1,100
5 Romania libera 10,600 10,400 200
6 Adevarul 8,800 10,000 -1,200
7 Ziarul Financiar 6,300 8,300 -2,000
8 Jurnalul National 4,000 7,400 -3,400

Sursa cifrelor: Biroul Român de Audit Transmedia

Cât vând cele două publicaţii ale Patriarhiei

Patriarhia Română editează un cotidian şi un săptămânal cu cifre ce depăşesc cu mult ziarele quality.

Ziarul Lumina se apropie de Gazeta Sporturilor ca vânzări. Potrivit datelor publicate de BRAT, ziarul a avut o medie de 22.100 de exemplare.

Lumina de Duminică, săptămânalul grupului, a avut în perioada amintită aproape aceleaşi cifre: 22.000.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • E. Miron E. Miron
    Titlul știrii este inexact. Adică, este o generalizare, din care eu înțeleg că tabloidele și ziarele religioase (adică cele ale BOR, cum aflăm din articolaș) sunt puse pe același plan, la antipodul celor din categoria quality press. Mă înșel?

Trimite un comentariu

sus