Care sunt reclamele cu cea mai mare rată de click? Ce domenii sunt mai atractive şi care sunt cele mai puţin interesante pentru a smulge un click?
Românii dau cel mai des click pe reclame la mâncare şi băutură. Reclamele la medicamente se regăsesc pe locul doi în clasamentul preferinţelor românilor, iar cele la produse de înfrumuseţare pe locul trei. Cele mai mici scoruri sunt obţinute de reclamele din telecom, media şi cărţi, arată un raport gemiusAdMonitor care a luat în calcul doua jumătate a anului 2015.
Studiul arată că internauţii peste 44 de ani şi cei care au studii superioare dau cel mai des click pe reclame.
Rata de click a reclamelor, pe domenii:
Cine sunt cei care dau click pe reclame. Rezultate din punct de vedere socio-demografic
Utilizatorii de internet care dau cel mai des click pe reclame sunt cei cu varsta de peste 44 de ani şi cei care au studii superioare. De asemenea, ponderea bărbaţilor care dau click pe reclame este cu doar două procente mai mare faţă de ponderea femeilor.
Bannerele standard/statice, cele mai populare formate de publicitate online
În România, în aproape 87% dintre campaniile online sunt folosite bannere standard/statice. Formatele de tip Rich Media câştigă tot mai mult teren şi le întalnim în peste 33% dintre campanii, în creştere cu opt procente faţă de anul trecut.
Pe ce device-uri sunt afişate cele mai multe reclame. Bannerele pe telefon, din ce în ce mai folosite
Reclamele afişate pe desktop au atins nivelul de 76% din totalul campaniilor online, în scădere cu şapte procente faţă de primul semestru din 2015, în timp ce bannerele afişate pe telefon au ajuns la 21%, iar cele de pe tabletă la 3%.
Rata de click atât pentru Rich Media, cât şi pentru bannerele standard este mult mai mare pe dispozitive mobile decât pe desktop.
Raportul complet poate fi descărcat de pe site-ul Gemius.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu