Skip to main content

FOTO. Cele mai creative reclame, selectate lunar de asociaţia publicitarilor

 
FOTO. Cele mai creative reclame, selectate lunar de asociaţia publicitarilor

Art Director's Club Romania dă startul unui nou proiect cu scopul de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitatea românească.

Publicitate

Astfel, în fiecare lună, membrii Art Directors Club România vor alege top trei cele mai creative execuţii realizate de agenţiile de publicitate în luna respectivă pentru a oferi industriei o oglindă cât mai fidelă a nivelului la care se află.

În fiecare lună vor fi selectate echipa lunii şi ideea lunii, iar la finalul anului, va fi acordată distincţia "Echipa anului", "Ideea anului" şi "Clientul Anului" în cadrul unei ceremonii.

Topurile lunilor ianuarie şi februarie

Pe primul loc în topul din luna ianuarie se situează Publicis România cu campania Shop like a Jedi, realizată pentru Carrefour. Aceasta este urmată de campania celor de la Ogilvy&Mather, Where’s mr Applehead, pentru clientul Strongbow. Iar locul trei este câştigat de Fun Done cu o idee inedită de outdoor, implementată pentru agenţia de turism Happy Tour.

Ema Prisca, Independent Creative Director & membru ADC*RO, declară: "Mi s-a părut că prin magazinul virtual manevrat de forţa, Carrefour şi-a apropriat lansarea ultimului film din seria Star Wars într-un mod foarte relevant, asta în contextul în care multe mărci s-au lipit de acest eveniment într-o manieră mai mult sau mai puţin inspirată."

În luna februarie, McCann Erickson este agenţia de pe primul loc cu campania Go Mono pentru Radio 21. Lowe Profero ocupă locul al doilea datorită activării de Valentine's Day pentru Orange, My Heartbeats App, iar pe locul trei se situează agenţia nou lansată de Human Marketing, The Temple, cu un video 360 stop motion, Grolsch Creative Metamorphosis.

„Am dat nota maximă pentru că se porneşte de la o problemă reală demostrată statistic şi se vine cu o soluţie curajoasă: o staţie radio de top îşi degradează calitatea emisiei la ora sa de maximă audienţă - matinalul - pentru a nu mai acapara toată atenţia ascultatorilor săi aflaţi pe stradă. Nu este doar o soluţie de comunicare, este o rezolvare practică pentru problema identificată. Este mai mult decat un stunt media pentru awareness”, declară Dinu Pănescu, Creative Director & Partner The HUB/Creative & membru ADC*RO.

Celelalte campanii jurizate şi remarcate în luna februarie au fost Vodafone – Manifesto, Pepsi - 50 de ani de spirit liber şi Therme Bucuresti - Flashmob cu Orchestra Simfonică.

Galerie foto&video cu campaniile castigatoare:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus