Mihai Bobonete şi Adrian Văncică sunt imaginea lanţului de magazine de bricolaj Brico Depot. Cei doi vor apărea în campania ce urmează să fie lansată de Brico Depot în această primăvară.
Campania în care vor apărea cei doi este un integrată şi va cuprinde radio, TV şi online. Aceasta va fi lansată din 3 mai. Bobonete şi Văncică vor promova noul catalog al lanţului de bricolaj ce va fi lansat din 6 mai şi distribuit în 400.000 de exemplare.
Cei doi vor fi protagonişti într-o serie de minispoturi, realizate de agenţia de publicitate Havas. Bobonete: „Văncică o să fie meşterul priceput, iar eu voi fi cel mai puţin priceput”.
Christian Mazauric, director general Brico Depot, despre motivul pentru care au fost aleşi cei doi pentru imaginea lanţului:
„Dacă te uiţi la Dedeman, ei au ales imaginea Simonei Halep, pentru a arăta patriotismul. Spre deosebire de noi ei sunt o companie locală, pot merge pe această idee. Noi am ales o altă variantă.
Suntem o companie populară, cu produse pentru toată lumea. Credem că ei se potrivesc cel mai bine cu această idee, de popular, de companie care se adresează publicului larg. Sunt actori cunoscuţi, sunt personaje populare şi au umor.”
Trimite un comentariu