Reclamele Altex şi Media Galaxy au apărut pe TV cu sloganurile modificate după ce Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis că mesajele publicitare ale acestora încalcă legislaţia audiovizuală.
Mai exact, forul audiovizual a considerat că sloganul „Cel mai mic preţ din România”, de la Altex, şi „Cea mai variată gamă de produse online şi offline” încalcă articolul potrivit căruia „Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe loiale.”
Membrii CNA au considerat că afirmaţiile din sloganurile celor doi retaileri nu pot fi susţinute. Forul audiovizual a decis interzicerea sloganurilor de pe TV de mai bine de două săptămâni, însă abia joia trecută CNA a informat oficial televiziunile. În week-end, au apărut şi noile variante de spoturi, cu sloganurile modificate.
Noile sloganuri:
Altex: „Cel mai bun raport preţ-calitate din România”
Media Galaxy: „Acum ai de unde alege”
VIDEO. Spoturile Altex şi Media Galaxy, în noile variante, obţinute cu susţinerea MediaTRUST:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Cu telefonul în mana le-am dovedit ca exista preturi mai mici și au venit cu o lista de condiții de 1 metru ca eu trebuie sa dovedesc ca prețul mai mic e asa cel puțin ptr 3 zile consecutiv.Aberații și minciuni...!
In cazul lor : cu cat raportul e "mai bun" pretul e mai mare si calitatea mai mica!