AUDIENŢE. Meciul Spania - Italia, penultimul din optimile Euro 2016, a fost urmărit de peste 1,7 milioane de persoane la Pro TV şi Dolce Sport. Cei mai mulţi au văzut meciul la Pro TV: 1,68 milioane de persoane.
VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016
ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Spania - Italia (scor 0-2):
NAŢIONAL. Pro TV a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară pe intervalul partidei dintre Spania şi Italia, de la 19.00, la 20.50. Dolce Sport, care a difuzat tot meciul din optimile Euro 2016, a avut o medie de 214.000 de privitori. Antena 1 a avut poziţia a doua în topul audienţelor, cu aproape 700.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul meciului Observatorul şi începutul emisiunii Poftiţi de vă iubiţi. Kanal D a fost aproape de Antena 1, cu 642.000 de privitori.
URBAN. Distanţă notabilă între Pro TV şi Antena 1, la oraş, de peste 800.000 de persoane. Meciul Spania - Italia avut o medie de 1,2 milioane de orăşeni. Pe Dolce Sport erau 89.000.
COMERCIAL. Din cei peste 1,2 milioane de orăşeni, care au urmărit meciul la Pro TV, 532.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1, ocupantul locului secund în audienţe, a avut 212.000 de privitori. Locul patru pentru Dolce Sport cu meciul Spania - Italia: 52.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV luni, 27 iunie, pe intervalul Spania - Italia (19.00-20.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.689.000 | 9.2 | 28.7 |
2 | Antena 1 | 693.000 | 3.8 | 11.8 |
3 | Kanal D | 642.000 | 3.5 | 10.9 |
4 | National TV | 384.000 | 2.1 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 277.000 | 1.5 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 27 iunie, pe intervalul meciului Spania - Italia (19.00-20.50), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.267.000 | 12.7 | 34.0 |
2 | Antena 1 | 444.000 | 4.5 | 11.9 |
3 | Kanal D | 378.000 | 3.8 | 10.1 |
4 | National TV | 198.000 | 2.0 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 183.000 | 1.8 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 27 iunie, pe intervalul meciului Spania - Italia (22.00-20.50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 532.000 | 10.9 | 38.3 |
2 | Antena 1 | 212.000 | 4.3 | 15.2 |
3 | Kanal D | 101.000 | 2.1 | 7.3 |
4 | Dolce Sport | 52.000 | 1.1 | 3.8 |
5 | Prima TV | 38.000 | 0.8 | 2.7 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu