Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut meciul care a trimis Italia în sferturile Euro 2016

 
AUDIENŢE. Câţi români au văzut meciul care a trimis Italia în sferturile Euro 2016

AUDIENŢE. Meciul Spania - Italia, penultimul din optimile Euro 2016, a fost urmărit de peste 1,7 milioane de persoane la Pro TV şi Dolce Sport. Cei mai mulţi au văzut meciul la Pro TV: 1,68 milioane de persoane.

Publicitate

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Spania - Italia (scor 0-2):

NAŢIONAL. Pro TV a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară pe intervalul partidei dintre Spania şi Italia, de la 19.00, la 20.50. Dolce Sport, care a difuzat tot meciul din optimile Euro 2016, a avut o medie de 214.000 de privitori. Antena 1 a avut poziţia a doua în topul audienţelor, cu aproape 700.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul meciului Observatorul şi începutul emisiunii Poftiţi de vă iubiţi. Kanal D a fost aproape de Antena 1, cu 642.000 de privitori.

URBAN. Distanţă notabilă între Pro TV şi Antena 1, la oraş, de peste 800.000 de persoane. Meciul Spania - Italia avut o medie de 1,2 milioane de orăşeni. Pe Dolce Sport erau 89.000.

COMERCIAL. Din cei peste 1,2 milioane de orăşeni, care au urmărit meciul la Pro TV, 532.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1, ocupantul locului secund în audienţe, a avut 212.000 de privitori. Locul patru pentru Dolce Sport cu meciul Spania - Italia: 52.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV luni, 27 iunie, pe intervalul Spania - Italia (19.00-20.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.689.000 9.2 28.7
2 Antena 1 693.000 3.8 11.8
3 Kanal D 642.000 3.5 10.9
4 National TV 384.000 2.1 6.5
5 Antena 3 277.000 1.5 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 27 iunie, pe intervalul meciului Spania - Italia (19.00-20.50), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.267.000 12.7 34.0
2 Antena 1 444.000 4.5 11.9
3 Kanal D 378.000 3.8 10.1
4 National TV 198.000 2.0 5.3
5 Antena 3 183.000 1.8 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 27 iunie, pe intervalul meciului Spania - Italia (22.00-20.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 532.000 10.9 38.3
2 Antena 1 212.000 4.3 15.2
3 Kanal D 101.000 2.1 7.3
4 Dolce Sport 52.000 1.1 3.8
5 Prima TV 38.000 0.8 2.7

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus