Încă un trofeu de aur la Cannes Lions. Campania “Opreste barbaria, Salvează Ciocârlia!”, realizată de Jazz Communication pentru Societatea Ornitologică şi Federaţia Coaliţia Natura 2000 România a fost premiată cu aur la festivalul de creaţie publicitară de pe Riviera Franceză.
Agenţia Jazz a câştigat trofeul Gold Lion la categoria Entertainment Lions for Music, secţiunea Use of an Artist as a Spokesperson/Ambassador in Partnership with a Cause.
Acesta este al doilea trofeu de aur câştigat de agenţiile româneşti la ediţia din acest an a festivalului Cannes Lions, după succesul obţinut de Cohn & Jansen cu Testul de puritate, campania realizată pentru Aqua Carpatica. Mai multe detalii AICI.
Despre campania Opreşte barbaria, Salvează Ciocârlia
“Spotul asta chiar a schimbat ceva. Si voturile de pe adsoftheworld sunt sincere, neinfluentate de sistemul de festival sau de PR-ul retelelor de advertising. Acestea sunt cele doua lucruri care conteaza mult pentru noi”, spune Valentin Suciu, Creative Partener Jazz, despre această campanie.
Cel mai important rezultat al campaniei este acela că în urma campaniei legea vânătorii a fost adoptată cu modificările propuse de ONG-urile de mediu, iar Ministerul Mediului a redus cota de vânătoare pentru ciocârlie, în timp ce unele păsări au disparut complet de pe lista celor care pot fi vânate.
La realizarea acestei campanii au mai contribuit Rogalski Damaschin Public Relations, Pukka, Film Factor, Sierra String Quartet, soprana Andreea Ilie si operatorul Tudor Mircea.
Campania în cifre
- Peste 300,000 vizualizari ale spotului video pe platforma Hotnews.ro
- 15 stiri si reportaje la TV si radio, dintre care un reportaj la Pro TV in prime-time
- 129 articole in presa online si pe bloguri
- 16 aparitii in presa scrisa
- 9,047 de semnaturi pe petitia online
- 11,822 vizitatori unici pe site-ul salveazaciocarlia.ro
- Peste 35,000 vizualizari ale spotului pe YouTube
- 2,368 de share-uri pe Facebook
- 92,408 reach organic pe pagina de Facebook intr-o luna
- 293,205 afisari pe pagina de Facebook intr-o luna
- 0 lei buget
VIDEO. Campania Opreşte barbaria, Salvează Ciocârlia
Studiu de caz
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu