SPOTON. Campaniile ultimelor două săptămâni. Brandul BRD ridică o întrebare existenţială în viaţa investitorilor în IMM-uri: "De ce te-ai făcut antreprenor?". Mihai Bobonete şi Adrian Văncică, actorii din Las Fierbinţi, joacă într-un nou spot pentru Brico Depot. Iar Andi Vasluianu reproduce celebrul desen al lui Leonardo Da Vinci "Omul vitruvian", într-o reclamă pentru vopseaua Savana cu teflon.
În ultima vreme la TV au apărut reclame pentru branduri precum: Bergenbier, Bucegi, Telekom, Golden Brau şi P&G
"Şi ce facem, meştere, vopsim Casa Poporului?", îl întreabă Bobonete pe Adrian Văncică în clipul de promovare a ofertei de vopseluri de la Brico Depot.
Andi Vasluianu joacă rolul unui zugrav care într-un moment de inspiraţie reproduce un desen celebru al artistului renascentist Leonardo Da Vinci. Momentul apare într-o reclamă pentru vopseaua Savana.
Mikey Hash continuă să promoveze serviciile Telekom într-o reclamă pentru care este voice-over.
Un personaj dintr-un spot pentru berea Bucegi ajunge la concluzia "tot mai bine e la noi acasă" după o vacanţă pe litoralul bulgăresc.
Golden Brau continuă campania "Berea poveştilor la bere" cu un spot în care un tânăr povesteşte o întâmplare cu un berbec.
Gimnasta Larisa Iordache apare într-o reclamă a companiei P&G dedicată Jocurilor Olimpice.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare spoturile din ultimele săptămâni, într-o rubrică realizată cu sprijinul companiei de monitorizare MediaTRUST:
BRD, campania "De ce te-ai făcut antreprenor?"
BRD pentru IMM-uri
Brico Depot, Mihai Bobonete şi Adrian Vancica
Savana cu teflon, Andi Vasluianu
Bucegi
Golden Brau
Bergenbier
P&G, Larisa Iordache
Aquafresh, Magda Pălimariu
Cartela Telekom, voce: Mikey Hash
Campanie pentru alegerile parlamentare
Campanie TVR: Schimbarea e în noi
Sanohepatic
Fares
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii