Cu mai puţin de trei săptămâni înainte de Ceremonia de Deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Procter & Gamble, producătorul unor branduri precum Tide, Pampers şi Head & Shoulders, lansează ediţia din 2016 a campaniei «Mulţumesc, mama!» printr-un nou spot intitulat "Strong".
Din campaniile anterioare dedicate de P&G Jocurilor Olimpice fac parte clipurile "Pick Them Back Up", "Kids" şi "Best job".
Noul spot este inspirat de "rolul fundamental pe care îl au mamele în viaţa copiilor".
“'Strong' scoate în evidenţă un adevăr extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstrează în viaţa de zi cu zi are un ecou inspiraţional în momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflectă în situaţiile uzuale sau de anvergură în care puterea demonstrată de o mamă poate face diferenţa şi culminează cu momentul în care fiecare dintre copiii se foloseşte de propria încredere pentru a concura pe cea mai mare scenă din lume – cea a Jocurilor Olimpice", spun reprezentanţii P&G.
Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer:
“Campania a pornit de la ideea că în spatele fiecărui sportiv de performanţă se află o mamă excepţională. Iar faptul că susţinem cu mândrie mamele este modul firesc în care ne raportăm la Jocurile Olimpice, pentru că brand-urile din portofoliul P&G sunt parte din călătoria pe care mamele olimpicilor, dar şi alte mame din întreaga lume, o realizează zi de zi alături de copiii lor. Vedem cât de puternice sunt mamele în fiecare moment al vieţii lor şi cum copiii preiau această forţă şi o dezvoltă pe măsură ce cresc.“
Spot-ul "Strong":
Clipul a fost realizat de către Jeff Nichols, regizorul de la Hollywood ale cărui producţii includ «Midnight Special», un film recent lansat, însă extrem de disputat.
“Strong“ este difuzat în peste 30 de ţări, atât în format digital integral, sub forma unui videoclip de 2 minute, cât şi într-o versiune mai scurtă, destinată televiziunilor.
Alte spoturi din campania "Mulţumesc, mama!"
Pick them back up
Kids
Best job
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu