Atletul jamaican Usain Bolt este personajul principal al unui spot animat creat de Gatorade cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio. Animaţia prezintă povestea originilor celui mai rapid om de pe Terra.
Brandul producătorului de băuturi nutriţionale dedicate sportivilor, deţinut de gigantul american PepsiCo, a lansat un scurt metraj animat, cu o durată de şapte minute, intitulat "The Boy Who Learned to Fly", scrie creativity-online.com.
Filmul animat a fost creat de Studiourile de creaţie MoonBot. Acţiunea spotului este concentrată pe evoluţia sportivului jamaican Usain Bolt, de la un simplu copil cu vise mari la superstarul de calibru mondial care este acum.
Punctul culminant al poveştii este localizat în vremea când acesta era doar un simplu concurent la competiţiile pentru juniori, evidenţiind un moment în care el este cuprins de reţineri şi anxietate, provenite din presiunea imensă pe care o purta pe umeri prin faptul că reprezenta ţara sa. Trăirile anxioase se spulberă însă atunci când mama lui îi aduce aminte de faptul că "poţi alerga mereu mai repede atunci când îţi păstrezi lumina".
Deznodământul spotului publicitar reflectă fidel modul în care cel mai rapid om de pe planetă abordează competiţiile la care participă. Devenită deja o marcă personală, Usain Bolt este printre puţinii sportivi care proiectează o imagine a unei bucurii lipsite de griji.
Scurtmetrajul animat cu Usain Bolt
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu