Americanii s-au plâns pe reţelele de socializare că televiziunea NBC a difuzat prea multe reclame în timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, scrie revista Campaign.
Momentul a fost urmărit în Statele Unite de 26,5 milioane de telespectatori, o audienţă cu 35% mai mică decât cea obţinută de ceremonia de deschidere de la Londra din 2012.
În ciuda scăderii de audienţă şi a nemulţumirii telespectatorilor, reţeaua americană de televiziune a vândut deja publicitate în valoare de 1,2 miliarde de dolari, în creştere cu 20% faţă de veniturile de publicitate obţinute la Olimpiada de acum patru ani din capitala Marii Britanii.
Rezultatele slabe de audienţă vin în contextul deciziei NBC de a difuza ceremonia de deschidere cu o oră întârziere şi a faptului că a alocat prea mult spaţiu reclamelor, după cum s-au plâns telespectatorii pe Twitter.
Exemple de mesaje în care americanii s-au plâns de modul în care NBC a transmis ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice:
NBC won The Commercial Olympics last night. What an astounding run of ads with little splashes of Rio in between to keep them apart.
— Dick DeBartolo (@thegizwiz) August 6, 2016
Coming up after the break: Will @NBC break its own world record for highest ratio of ads to actual sports? Stay tuned! #Olympics #Rio2016
— David Chernicoff (@chernithings) August 8, 2016
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roI have got to say, @NBCOlympics coverage of opening ceremony was awful. Announcers were condescending, whole thing was tape delayed for ads.
— Shawn Montgomery (@smontgomery85) August 6, 2016
Comentarii