Skip to main content

BILANŢ. Jocurile Olimpice 2016, în media: peste 50.000 de menţiuni în print şi online

 
BILANŢ. Jocurile Olimpice 2016, în media: peste 50.000 de menţiuni în print şi online

Jocurile Olimpice de vară din Brazilia, care s-au încheiat aseară şi care i-au adus României 5 medalii, au beneficiat de o acoperire media substanţială în ţara noastră. Astfel, în perioada Olimpiadei, 5 august - 21 august 2016, s-au înregistrat 52.669 de menţiuni referitoare la Jocurile Olimpice, potrivit unei monitorizări mediaTRUST.

Publicitate

Dintre acestea 569 de menţiuni au fost făcute în presa scrisă (print) şi 20.765 de menţiuni în presa online.

Cel mai mult s-a vorbit despre Olimpiada de la Rio pe reţelele de socializare: 31.335 de menţiuni, dintre care 21.583 au fost pe Facebook.

Jumătate dintre interacţiunile de pe Facebook au fost like-uri, 48% share-uri şi doar 1,4% comentarii.

Reclamele inspirate de Jocurile Olimpice

Jocurile Olimpice 2016 au "generat" 6.501 reclame difuzate/tipărite (radio, presă şi TV), în perioada 5 – 21 august.

Brandurile cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite în contextul Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia sunt:

  • Procter&Gamble – 3.761 spoturi difuzate,
  • KFC - 804 reclame,
  • Dedeman – 635 reclame,
  • Skol – 515 reclame,
  • Renault – 312 reclame,
  • Borsec -295,
  • Groupama – 179 reclame.

Despre raport

Analiza a luat în calcul presa scrisă şi publicaţiile online monitorizate de mediaTRUST în perioada 5 – 21 august 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 5 – 21 august 2016.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus