SPOTON. Campaniile ultimelor două săptămâni. Firicel şi Celentano, cele două personaje din Las Fierbinţi, interpretate de Cuzin Toma şi Adrian Văncică, continuă seria spoturile pentru lanţul de magazine Penny, tot cu poveşti în jurul grătarului cu mici.
Firicel îi povesteşte lui Celentano că se trage "din neam de vrăjitoare" şi că la el în familie este "o superstiţie" că "niciodată, bă, dar niciodată să nu iei micul de pe grătar". Şi aşa reuşeşte Firicel să-l păcălească pe prietenul său de pahar să se frigă cu un mic de la Penny.
Dana Rogoz, extenuată după o şedinţă foto, întreabă "luăm şi noi o pauză", într-o nouă reclamă în care promovează "noua limonadă Prigat".
Homezz.ro, noul site de anunţuri imobiliare al Antena Group, se promovează printr-un spot care ridică o problemă comună pentru tineri "E timpul să te muţi de la ai tăi?".
În perioada estivală cele mai multe branduri mizează pe oferte de sezon. Astfel, Penny Market, Billa, Lidl, Profi, Carrefour, Altex, emag.ro, Flanco, Media Galaxy, Germanos, Kika şi Praktiker se numără printre advertiserii care au investit în promoţii prezentate pe TV, în ultimele două săptămâni.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare spoturile din ultimele săptămâni, într-o rubrică realizată cu sprijinul companiei de monitorizare MediaTRUST:
Penny. Firicel şi Celentano
Prigat limonadă, cu Dana Rogoz
Homezz.ro
Ursus Cooler
Petrom
Trimite un comentariu