Catinca Marinescu, care a lucrat mai mult timp la marketingul Central European Enterprises (compania-mamă a Pro TV), va ocupa funcţia de Project Manager pentru Observator, pricipalul program de ştiri al Antenei 1.
„Ea va dezvolta strategia de relansare şi, alături de echipa Observator, va upgrada structura de conţinut a programului de ştiri”, anunţă reprezentanţii postului.
„Postul va avea studiouri noi, grafică nouă şi sisteme tehnice la cel mai înalt nivel vor susţine transformările pe care Observatorul le va suferi în următoarea perioadă”, mai spun reprezentanţii Antenei 1.
Catinca Marinescu: „Am făcut marketing pentru clienţi, am făcut marketing pentru propriul business, am acoperit foarte multe domenii, dar în televiziune mă simt cel mai bine şi niciodată în viaţa mea nu am refuzat un challenge. Observatorul este un proiect ambiţios, cu schimbări nu doar la nivel de conţinut, ci şi în ceea ce priveşte componenta vizuală şi echipamentele tehnice, un proiect care are nevoie de timp pentru dezvoltare şi implementare, dar un proiect care are din start avantajul de a fi susţinut de o super echipă!”
Catinca Marinescu şi-a început cariera ca Strategic Planner la agenţia Tempo Advertising. A fost apoi, pe rând, director de marketing Pro TV SA şi vicepreşedinte pe marketing al Central Europeam Media Enterprises – CME, compania mamă a Pro TV.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Am lucrat cu ea la niste proiecte dar nu a fost in stare sa vina cu o idee concreta pentru ce aveam de facut. Vorbea idealist cumva, dar cand o intrebai: ok, cum facem ce "visezi" tu? Se impotmolea! Experta nu va relansa nimic, isi va da cu parerea cam cum ar trebui sa faca oamenii de acolo, dar cand va ajunge la implementare o sa isi puna palma-n fund si o sa se care. O sa faca niste crize de isterie, specifice unei asemenea persoane, ca lucrurile nu functioneaza "asa cum a promis" pentru ca echipa care trebuie sa execute nu e la nivelul ei profesional, de mare scula din PRO TV. Curiozitatea e: daca cineva a intalnit-o in perioada ei de glorie la PRO, acolo a facut ceva? Sau dadea din clanta ca peste tot pe unde face acum purici?
Un alt aspect care vorbeste despre cat de profi este aceasta individa: ea facea in acelasi timp consultanta si pentru PRO TV, si pentru un post local si pentru turcii de la Kanal. Performantele ei se vad undeva? Sau vorbim doar despre PRO pentru ca asta ne vinde bine si usor?
sau acces . la anul si la multi ani sa faca audienta
Stirile Observatorului nu se pot compara - calitativ - cu cele ale Pro Tv.
Sunt deficiente de scriere, de prezentare, de abordare, de multe ori.
La A 1 este nevoie de mai mult profesionism. Și de o delimitare de interesul politic al acționarului, de afacerile acestuia.