Înainte de detalii, reclama, de care se fac responsabili regizorul american Andre Stringer, agenţia DDb berlin, 4.000 de baloane şi peste 1.500 de kg de sclipici:
Irlanda, Marea Britanie şi Germania vor vedea, în luna octombrie, reclama cu strălucirea redată a Cazinoului din Constanţa. Mesajul: More Brilliance. More Beauty.
Din articolul lui Cristi China:
Alice Bottaro, director de creaţie DDB Berlin:
„Filmarea acestei reclame a necesitat săptămâni de pregătiri şi un efort uriaş din partea partenerilor care s-au ocupat de efectele speciale şi design de producţie. Sclipiciul este un element cu care se lucrează foarte greu, mai ales că noi am vrut să prezentăm particulele în detaliu şi în toată strălucirea lor. De asemenea, am fost norocoşi să obţinem o locaţie frumoasă: în timpul filmării am putut trăi experienţa transformării cazinoului abandonat într-un loc plin de culoare şi de viaţă.”
Fotograf de platou a fost un român, Alin Popescu.
”Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, în calitate de fotograf de platou. Am primit invitaţia cu entuziasm, datorită istoriei încărcate a locaţiei şi a conceptului inedit. Averi au fost câştigate şi pierdute în acest loc, iar poveşti de dragoste s-au scris în apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevărat spectaculoase, care au readus strălucirea cazinoului din Constanţa”, spune el.
TOPUL BLOGOSFEREI, joi, 22 septembrie
1. cristianchinabirta.ro, Ce nu au făcut autorităţile, a făcut Sony: a adus la viaţă Cazinoul din Constanţa - 21478 like-uri & share-uri;
2. biziday.ro, Băi, mai terminaţi cu bluf-urile! - 1682 like-uri & share-uri;
3. eftimie.net, Ce s-a întâmplat, cu exactitate, la emisiunea lui Gâdea cu Olivia Steer - 1230 like-uri & share-uri;
4. lucianmindruta.com, De ce are rost să te lupţi pentru ştiinţă, chiar dacă acum ies bani buni din ignoranţă - 654 like-uri & share-uri;
5. tolo.ro, “Microbiolog: Statul nu vrea să recunoască faptul că ani de zile a greşit şi a pus în pericol pacienţii! - 562 like-uri & share-uri.
Comentarii