Campania “Eu sunt 12”, realizată de agenţia First Content Studio, în colaborare cu Bergenbier, a fost nominalizată la Digiday Awards Europe, alături de campanii ale The Economist, Youtube sau Financial Times. Gala, în cadrul căreia vor fi decernate marile premii, va avea loc pe 1 decembrie, la Londra.
Categoria la care a fost nominalizată campania este Best Branded Content Series, în cadrul căreia se premiază cele mai de succes proiecte europene de long-term branded content.
Pe lista de nominalizări la această categorie se află unele dintre cele mai vizibile proiecte de publishing: Omni şi unul dintre marii publisheri ai planetei, Condé Nast.
Totodat[, platforma de comunicare EU sunt 12 a fost premiată anul acesta la IAB Mixx Awards pentru cel mai bun proiect de content marketing din România.
Digiday Awards premiază publisher-ii, advertiser-ii şi platformele tehnologice care aduc schimbare şi inovatie în piaţa de profil din Europa.
Despre campania EU Sunt 12
Platforma „EU sunt 12” a fost construită în anul 2015 pentru iubitorii de fotbal din România, plecând de la insight-ul că suporterii sunt extrem de importanţi în succesul unui meci. Ei sunt, practic, cel de-al 12-lea jucător, pe care îl celebrăm în fiecare zi, au explicat creatorii campaniei.
În acelaşi an, la puţin timp după lansare, Bergenbier a adoptat platforma www.eusunt12.ro, transformând-o în platforma oficială de comunicare.
Proiectului i s-au alăturat în scurt timp nume mari din lumea fotbalului românesc, precum Gabi Balint, Bogdan Stelea, Florin Gardoş, Alex Chipciu şi Claudiu Keseru sau Nicolae Stanciu.
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu