
SCHIMBARE. Revista pentru femei Harper`s Bazaar, parte a grupului Burda, va fi transformată, din 2017 în publicaţie cu apariţie lunară, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro. De la lansare şi până în prezent, publicaţia a avut diferite frecvenţe de apariţie: fie trimestrială, fie la două luni.
Publicaţia pentru femei va fi condusă editorial de Andrei Iovu, cel care a lucrat la publicaţie încă de când s-a lansat pe piaţă, mai întâi ca fashion director, iar apoi ca redactor-şef.
Harper`s Bazaar a fost lansată în România în 2007, de către grupul Sanoma Hearst. În 2014, compania a fost preluată de Burda, cu toate publicaţiile pe care le edita.
Conform datelor Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), publicaţia a avut o medie vânzări de 5.500 de exemplare pe apariţie, în perioada aprilie - iunie.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii