Schimbări la nivelul grupului de comunicare Publicis One. Cele mai importante mutări ţin de Zenith, una dintre cele mai importante agenţii de media.
1.Din martie 2017, Maria Tudor, CEO Zenith, cea care a pornit, practic, agenţia din România, va coordona, din poziţia de Chief Media Officer, toate operaţiunile media ale grupului Publicic One din centrul şi estul Europei (CEE). Este vorba de Zenith, Starcom, Mediavest şi Optimedia/Blue 449
2.Zenith, care în prezent operează separat de celelalte entităţi Publicis din România, va intra sub umbrela agenţiilor conduse, ca management, de Ştefan Iordache şi Teddy Dumitrescu.
Detalii despre mutările anunţate de grupul Publicis One:
-Maria Tudor va coordona de la Bucureşti toate agenţiile media ale grupului Publicis din Europa Centrală şi de Est – Zenith, Starcom, Mediavest, Optimedia. Ea îi va raporta managerului regional al Publicis, Misa Lukic
-Maria Tudor a pornit Zenith România în 2000, ca Managing Director. În 2013, când Publicis a devenit acţionar majoritar, a fost numita CEO al companiei.
-Operaţiunile regionale ale Publicis One sunt conduse de Misa Lukic.
-Operaţiunile locale ale Publicis One sunt conduse în România de Teddy Dumitrescu - Chief Executive Officer, Ştefan Iordache - Chief Operating Officer şi Mihaela Botea - Chief Financial Officer.
-În România, brandurile aflate sub umbrela Publicis One sunt: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Optimedia, MSLGROUP The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog şi Publicis Events.
Anunţul oficial Publicis, integral:
Publicis One anunţă managementul local din România
•Toate brandurile Publicis Groupe prezente în România, inclusiv Zenith, vor opera sub umbrela Publicis One
•Teddy C. Dumitrescu - Chief Executive Officer, Ştefan Iordache - Chief Operating Officer şi Mihaela Botea - Chief Financial Officer vor conduce Publicis One România
•Maria Tudor, CEO Zenith România, a fost numită Chief Media Officer pentru toate operaţiunile media ale Publicis One din centrul şi estul Europei (CEE) - Zenith, Starcom, Mediavest, Optimedia/Blue 449
Publicis One a anunţat astăzi managementul local din România, numit de Misa Lukic, Chief Executive Officer, CEE. Publicis One este compania globală de comunicare ce reuneşte toate brandurile şi capabilităţile Publicis Groupe sub acelaşi acoperiş. Cu aproximativ 8.000 de angajaţi, operaţiunile Publicis One sunt prezente în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia.
Publicis One este un model inovator de business, pe care Publicis Groupe îl va implementa în 50 de ţări de pe tot globul – în afara principalelor sale pieţe. Recunoscând nevoia simultană de specializare şi integrare în marketingul actual, Publicis One este conceput având la bază preocupările oamenilor de marketing şi îşi propune să ofere o soluţie integrată, ce reuneşte cei mai buni specialişti din domeniu. Acest model este destinat să ofere clienţilor soluţii complete, incluzând acces facil şi flexibil la o gamă diversă de experţi şi capabilităţi.
În România, brandurile aflate sub umbrela Publicis One sunt: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Optimedia, MSLGROUP The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog şi Publicis Events. Din ianuarie 2017, Zenith România, una dintre cele mai importante agenţii de media de pe piaţă în ultimii 16 ani, va contribui cu echipa de talente şi cultura sa organizaţională la succesul şi progresul familiei locale, Publicis One.
Toate brandurile de agenţii menţionate vor continua să existe şi să opereze în sistemul Publicis One.
“Suntem entuziasmaţi de noile oportunităţi pe care le putem accesa cu Publicis One în România. De-a lungul anilor, am dezvoltat, prin intermediul agenţiilor noastre, un spectru puternic de capabilităţi care răspund nevoilor de comunicare ale clienţilor noştri. Nu mai este vorba numai despre comunicare şi creativitate, ci despre a fi capabili să contribuim la transformarea business-urilor clienţilor noştri. Structura Publicis One reprezintă un pas înainte, ce ne permite să intergrăm experienţa pe care o avem şi să oferim clienţilor abordări holistice, care să răspundă nevoilor lor actuale de transformare şi diferenţiere,” a spus Lukic.
El a adaugat:
“În România, clienţii noştri au putut deja să beneficieze de un model integrat de tipul Publicis One, care a fost implementat local în ultimii ani. Operaţiunile din România au înregistrat succese remarcabile: Publicis România a fost desemnată Agenţia Anului la Golden Drum, MSLGROUP The Practice a fost desemnată Agenţia Anului în România pentru a patra oară, ca să numim doar câteva dintre cele mai recente realizări. Cu cele mai puternice operaţiuni de media, servicii de consultanţă de top, creaţie şi leadership digital recunoscute, Publicis One are toate premisele pentru o ascensiune sigură în România!”
La nivel local, Publicis One va fi condus de către Teddy C. Dumitrescu, Chief Executive Officer, Ştefan Iordache, Chief Operating Officer şi Mihaela Botea, Chief Financial Officer.
“Trebuie să eliminăm aspectele complicate din industria noastră. Clienţii caută mai puţine persoane de contact, care să cunoască discipline cât mai variate. Cum putem răspunde acestei nevoi şi cum se poate lucra în cel mai productiv mod? Acestea sunt provocările de astăzi ale clienţilor, mai ales dacă avem în vedere timpul şi eforturile investite încă dinainte ca problemele cu care ei se confruntă să fie corect identificate. Publicis One România va oferi o soluţie simplă şi puternică: Specializare şi Integrare”, a declarat Teddy C. Dumitrescu.
“Am stabilit o structură modulară cu talente şi capabilităţi ce oferă mixul de Strategie, Creaţie, Date şi Tehnologie, transformate în Soluţii de Business. Operăm ca agenţii separate, fiecare cu o cultură şi organizare individuale, dar care îşi împart instrumentele, resursele şi platformele de colaborare şi livrează o Soluţie unică, puternică. Aceasta este Publicis One România”, a adăugat Ştefan Iordache.
Toţi membrii echipei locale de management Publicis One şi-au intrat deja în roluri.
În plus, Maria Tudor, CEO Zenith România, a fost numită Chief Media Officer pentru toate operaţiunile media ale Publicis One - Zenith, Starcom, Mediavest, Optimedia/Blue 449, pe toate pieţele CEE. Ea va prelua noua poziţie începând cu luna martie 2017 şi se va concentra pe maximizarea valorii capabilităţilor media ale grupului, dar şi pe stabilirea unor centre de excelenţă în regiune.
Jarek Ziebinski, Global CEO, Publicis One:
„O regiune dinamică şi cu multe oportunităţi de business, Europa Centrală şi de Est este o componentă cheie a operaţiunilor Publicis One. Sub conducerea CEO-ului regional, Misa Lukic, şi a liderilor locali, nu am nicio îndoială că vom implementa cu succes modelul Publicis One în pieţele din CEE, care vor aduce valoare şi vor genera creşterea business-ului clienţilor noştri. De asemenea, cred că prin acest model creăm o nouă oportunitate de exprimare a talentului nostru, care va genera noua creativitate de care au nevoie companiile astăzi.”
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu