Două agenţii româneşti, nouă premii la festivalul de publicitate Eurobest, care şi-a desemnat vineri seara câştigătorii. Şase au mers la McCann şi trei la Publicis.
McCann a fost premiată pentru campaniile Bittersweet Pies, pentru lanţul de patiserii Paul şi pentru campania Brave Cut a Fundaţiei Renaşterea.
Premiile atrase de agenţiile din România, în continuare:
McCann România, Bittersweet Pies pentru patiseriile Paul - argint la secţiunea creative data.
Campania Bittersweet Pies şi-a propus să atragă atenţia asupra discriminărilor de gen din România. Cum? print-o serie de torturi, pe care erau desenate statistici despre diferenţele de gen. Astfel au ieşti Tortul diferenţa de salariu, Tortul nereprezentării în parlament, Tortul Topul celor mai bogaţi, Tortul Start-up Inegal sau tartele Plafon de sticlă, ce arată diferenţa în pozitii de senior management comparând cu egalitatea în poziţii din middle management.
McCann România, campania Brave Cut pentru Fundaţia Renaşterea: două bronzuri, la categoriile Sectors şi Use of Media şi un argint la categoria Guerrilla Marketing în secţiunea Promo and Activation. O campanie ce a susţinut donarea de păr pentru crearea unor peruci pentru femeile bolnave de cancer.
McCann România - două premii de bronz pentru campania Go Mono pentru Radio 21
Emisiunea matinală a postului Radio 21, transmisă mono pentru a-i încuraja pe oameni să asculte muzică într-o singură cască şi astfel să evite accidentele pe stradă.
Publicis România - pentru aplicaţia Mr Bear Driver: aurul la secţiunea media, argint la promo and activation şi bronz la secţiunea direct.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu